גידול דרמטי בכמות הפונים לגישור

סיכום שנת 2014 מראה גידול דרמטי בכמות הפונים לגישור במקום לעורכי דין ובתי משפט. אנחנו שמחים להוביל את המהפכה שתהפוך את החברה הישראלית לטובה יותר.

15.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
 גידול דרמטי בכמות הפונים לגישור

בשנת 2012 כאשר התחלנו במהפכת הגישור היו מגיעים אלינו בממוצע 7 תיקים בכל חודש.  היום אנו שמחים לבשר שבעקבות הפעילות הענפה שלנו (הקמנו 22 סניפים ברחבי הארץ), מגיעים אלינו בכל חודש כ- 50 תיקים בממוצע.

מדובר בגידול של 700%!!!!!

מבחינתנו לא מדובר רק על גידול עצום בפעילות. מדובר בעצם על כל שינוי מדהים בישראל. שינוי שנגרם על ידי ציבור גדול שהבין שמערכת המשפט הישראלית, לא מצליחה לספק פתרונות טובים ל- 800,000 איש ואישה (10% מאוכלוסיית המדינה) שפונים בכל שנה לבתי המשפט.

השינוי הזה הוא הניצחון של האנשים שהחליטו לא לוותר על מה שמגיע להם אבל הבינו שבמקביל למלחמה על הצדק שלהם, הם לא צריכים לוותר על מערכות היחסים שלהם עם בני המשפחה, בני הזוג ועם השותפים העסקיים. אנחנו מאוד גאים שאנחנו נמצאים כאן למען אותם אנשים ומבטיחים להמשיך במהפכה גם בשנים הבאות.

הבית לגישור ויישוב סכסוכים, הוקם על ידי יניב שוורצמן יו"ר לשכת המגשרים בישראל במטרה להנגיש את הליכי הגישור לפני פניה לעורכי דין ולבתי משפט, לכל אזרחי ישראל בכל זמן ובכל מקום.

אשמח לספק מידע נוסף
נדב נישרי, מגשר ואחראי הסברה
052-5571818

תגובות

מומלצים