ההרפתקה המינית של בני הזוג הסתיימה בגירושין

בני זוג תושבי אזור ירושלים חיפשו להוסיף ריגושים לחיי המין שלהם והחלו להזמין גברים שיקיימו יחסי מין עם האישה מול עיני בעלה. אך ההרפתקה המינית הסתיימה ברע, מבחינת הגבר.

15.01.2015 מאת: עו"ד עינבר לב
ההרפתקה המינית של בני הזוג הסתיימה בגירושין

אשתו החלה להיכרך אחר אחד מהגברים אשר הוזמן לדירה, ורומן לוהט התרקם ביניהם מאחורי גבו של הבעל.

כאשר נודע דבר הרומן לבעל, הוא זעם והחליט להתגרש מאשתו. לדברי עו"ד עינבר לב המייצגת את האישה, הבעל הגיש תביעה לבית הדין הרבני בירושלים למתן גט ולשלילת מזונות כתובה מהאישה, בשל בגידתה.

עו"ד עינבר לב הגישה התנגדות לבקשתו של הבעל, והסבירה לדיינים כי בגידתה של האישה נעשתה בהסכמת הבעל – ועל כן אין הוא יכול להתכחש לחובותיו – לשלם לה מזונות אישה, וכן את מלוא כתובתה על סך 180 אלף שקלים.
הדיינים צדדו בעמדת האישה, ופסקו כי על בני הזוג להתגרש – וכי הבעל יחויב בכתובה ובמזונות אישה.

לדברי עו"ד עינבר לב, יחסי בני הזוג ידעו עליות ומורדות, בעיקר בשל יחסי אישות לא מספקים ביניהם. הבעל חזר וטען כי הוא לא נמשך אל האישה יותר, ולמרות שהיא להוטה לקיים עימו יחסים, אין הוא מסוגל לכך יותר.

לאחר שנים של מריבות, יזם הבעל התנסות, אותה למד משיטוט באינטרנט. ליודעי ח"ן, מדובר בסטייה מינית המכונה 'קוקהולד' – שהפכה לפופולארית בשנים האחרונות, וקהילה רחבה ונלהבת צמחה סביבה בארץ ובעולם. חובבי הסטייה מזמינים לביתם גבר בעל נתונים מרשימים, אשר ישכב עם האישה לעיני הבעל, כאשר בעל עצמו אסור ליטול חלק במשחק, אלא רק לצפות במתרחש.

ע"ד עינברמסתבר שהכניסה לקהילה שנעשתה ביוזמת הגבר, הלהיבה את האישה, אשר נסחפה אליה רגשית, ובאחת הפעמים אף נקשרה נפשה אל אחד משותפיה הרנדומליים. האישה יצרה עם הפרטנר המזדמן קשר טלפוני ובין השניים החל רומן לוהט, שהוסתר מעיני הבעל.

הבעל החל לשים לב שהאישה נעדרת מהבית, ולא נלהבת כבתחילה לקיים עמו יחסי מין, שלא לדבר על הזמנת פרטנרים נוספים למימוש הפנטזיה המשותפת.

האיש שכר חוקר פרטי, אשר גילה כי האישה בוגדת בו עם הגבר שהוזמן לביתם, הצעיר מהם בשנים רבות, ואשר אותו לא התקשה לזהות.
בשלב זה פנה הבעל עם הראיות לבית הדין הרבני באמצעות עורך דינו, והגיש בקשה לגירושין ומתן גט ללא מזונות אישה, תוך האשמת אשתו כי היא אישה מורדת הזונה בבעלה.

לדברי עו"ד עינבר לב, האישה לא הכחישה שאכן שכבה עם הצעיר, אך טענה כי הדבר היה ביוזמת בעלה ובידיעתו, ועל כן אי אפשר לשלול ממנה את מזונותיה כפי שדרש הגבר. הדיינים קיבלו את עמדתה של האישה, וקבעו כי על הבעל להמשיך לשלם לה את מזונותיה, עד הגט, וכן חייבו אותו בתשלום כתובתה.

עו"ד עינבר לב http://www.dineymishpaha.co.il/ עוסקת רבות בדיני משפחה, גירושין, כתיבת צוואות, מאבקי ירושה ועזבונות.

תגובות

1. דלית אל כרמל לפני 9 שנים
למה

מומלצים