"הילד שלך לא צריך ריטלין!"

ד"ר יואב פנחס, מפתח שיטה חדשנית ופורצת דרך שמעוררת עניין רב בעולם לטיפול בהפרעות קשב וריכוז ללא תרופות כימיות, מציג את שיטתו בספר חדש:

25.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
"הילד שלך לא צריך ריטלין!"

אין הורה ששמח לתת לילדו ריטלין, אבל רוב ההורים נותנים כי הם חושבים שאין להם ברירה אחרת. יואב פנחס ד"ר לרפואה טבעית והומיאופת מוסמך טיפל במשך עשור באלפי ילדים ומציג ספר חדש שמציע תשובות ופתרונות לגידול ילדים ללא ריטלין.

"הילד שלך לא צריך ריטלין! כיצד לפתור בעיות קשב וריכוז ללא תרופות כימיות",רואה אור בהוצאת "מדיה 10".

ד"ר יואב פנחס סבל בילדותו מהפרעות קשב וריכוז, שהתבטאו באימפולסיביות, ובהתפרצויות זעם ותסכול. הוא מספר כי רק לאחר שלמד להתמודד עם התופעות הפכה הבעיה שלו למתנה.

כיום, עם רשת מרפאות לבעיות קשב וריכוז בשם "אוצרות" המונה 9 סניפים בישראל וקליניקות בלונדון ובניו יורק, ועם שיטת טיפול ייחודית שפיתח הוא מנסה ללמד את ההורים כיצד להפוך את הקושי של הילדים להזדמנות וכיצד להתגבר על בעיות קשב וריכוז בלי תרופות.

ד"ר יואב פנחס, הומיאופת מוסמך ובעבר מרצה לרפואה משלימה במכללות שונות בארץ, צבר כ-10 שנות ניסיון בטיפול בילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז, בעיות התנהגות וקשיים רגשיים. ד"ר פנחס ערך מחקר שנמשך כ-8 שנים, במסגרתו הוא טיפל ביותר מ-4,500 ילדים ובני נוער הסובלים מבעיות קשב וריכוז על ידי אבחון מקיף וטיפול הומיאופתי שהותאם אישית לכל אחד. שיטת InEx    פותחה לאור ממצאי המחקר והיא מיושמת ברשת המרפאות שהקים, המעניקות סיוע ותמיכה לאלפי ילדים ומשפחות ברחבי הארץ, עד לפתרון וריפוי מוחלט של תופעות קשב וריכוז ללא תרופות כימיות.

ד"ר יואב פנחסבספרו החדש "הילד שלך לא צריך ריטלין!", מתייחס ד"ר פנחס לגורמים האמיתיים לבעיות קשב וריכוז אצל ילדים, והודף את הטענה לפיה מדובר בבעיות אורגניות או גנטיות. מחקרים שנערכו בשנתיים האחרונות בארה"ב וברחבי העולם הוכיחו, לדבריו, שאין קשר בין בעיה אורגנית לבעיות קשה וריכוז.

הספר עוסק בהרחבה בבעייתיות שבאבחונים הקיימים כיום להפרעה שאינה מוגדרת מחלה, ושיש לה מגוון גורמים. מכיוון שלא מדובר במחלה מוגדרת, סבור ד"ר פנחס, כי קשה מאוד לאבחן אותה, והוא בטוח כי האבחונים שנפוצים כיום, גורמים עוול למאובחנים.

שיטת הטיפול הייחודית שפיתח, אשר מייצרת עניין עולמי, מפורטת במלואה בספר "הילד שלך לא צריך ריטלין!". מדובר בשיטה שאינה כוללת שימוש בתרופות כימיות, ואשר הוכיחה את עצמה כיעילה בטיפול באלפי ילדים שסובלים מבעיות קשב וריכוז.

הספר נותן הכוונה והדרכה להורים לתקשורת נכונה עם ילדים אלה, מעניק כלים כיצד לגרום לילד לשתף פעולה עם ההורה, עוסק בחשיבות השיגרה והצבת הגבולות עבור ילדים אלה, מביא המלצות לתזונה נכונה שמפחיתה תופעות של בעיות קשב וריכוז ומציג מקרים אמיתיים של ילדים שטופלו בהצלחה בעזרת השיטה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לסיגל: 052-6276229

תגובות

מומלצים