חמישה טיפים לקניית בר מים משרדי

קניית בר מים משרדי היא דרך טובה להשגת מים מסוננים וטעימים, ללא פסולת ועלויות שכרוכות ברכישת בקבוקי מים. לעומת מכונת קפה למשרד, שהיא קצת יותר נדירה, בר המים המשרדי הפך לאחד המתקנים הנפוצים ביותר שקיימים כמעט בכל משרד.

28.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חמישה טיפים לקניית בר מים משרדי

מתקן שמצנן מים ומאפשר גישה קלה לכוס מים צלולים וקרים, בעיקר בימים החמים, מעודד את כולם לשתות יותר מים. בנוסף, האפשרות להכין משקה חם, תה או קפה, ברגע קצר אחד, גם היא מקלה על העובדים וחוסכת המון זמן.

לבר מים משרדי יש מספר יתרונות:

- קודם כול הוא מספק לעובדים נוחות. המים הקרים והחמים זמינים בכל עת, העובדים כבר לא צריכים להצטייד בבקבוקים של מים מינרלים, לתהות אם המים בברז בטוחים מבחינה בריאותית, ולהמתין עד שהמים בקומקום ירתחו כשהם רוצים לשתות קפה או תה.

- מערכת הסינון שבהם מצוידים מתקני המים מבטיחים מים בטוחים לחלוטין לשתייה. אנשים רבים חוששים בנוגע להימצאות של חומרים כימיים במי השתייה שלהם, ובר המים פותר בעיה זו באופן יעיל ביותר.

- מים קרירים ומים חמים שזמינים בכל עת מגבירים את הפרודוקטיביות של העובדים. במקום שיצטרכו לצאת ולרכוש בקבוקי מים, הם יקבלו אספקה בלתי מוגבלת של מים בריאים ורעננים במקום העבודה שלהם. כאשר העובד מקבל תנאי עבודה מספקים, גם המוטיבציה והפוריות שלו מתגברים.

הבחירה ברכישת מתקן בר מים למשרד הוא רעיון נהדר. עם זאת, חשוב לערוך מחקר קצר לפני הקניה. ישנן אפשרויות שונות זמינות לרכישה או להשכרה. חישבו על כמות המים שאתם זקוקים להם, על המרחב שיש לכם במשרד כדי למקם את המכונה, על איכות המוצר, אריכות הימים שלו והשירותים שתקבלו מהחברה בעתיד – כל אלה הם חלק חשוב מהשיקולים לבחירת מתקן בר המים המתאים לכם ביותר.

מיני בראיך לבחור את בר המים הטוב ביותר?

1. שטח המשרד – שטח המשרד קובע את סוג מתקן המים שתרכשו. מתקן שמסתמך על מים מבקבוקים ידרוש יותר מקום. מתקן שמחובר ישירות לאספקת המים העיקרית יהיה בטוח ב-100% בגלל מערכת הסינון שלו. יש אפשרויות לרכוש בר מים שמתאים לחלל קטן, ויש מתקנים גדולים יותר שמתאימים לשטח רחב יותר.

2. סוג השירות והתמיכה – קחו בחשבון את רמת התמיכה שתקבלו לאחר הרכישה. ניקוי נאות של מתקן בר המים הוא חיוני כדי להבטיח את הבטיחות המרבית. בר מים שמשתמש בבקבוקים צריך לחטא כל שלושה חודשים. בר מים שמשתמש במי ברז דורש החלפת המסנן כל שלושה חודשים. בדקו היטב את סוג השירות והתמיכה שהחברה מציעה לכם לפני שתרכשו את בר המים.

3. יישום – אם אתם רוכשים מתקן מים שכולל בקבוק, בדקו מהו נפח הבקבוק לו אתם נזקקים. אם אתם משתמשים במי ברז, בדקו אילו ברזים במשרד שלכם מתאימים למערכת טיהור המים של בר המים.

4. מאפייני בר המים – קחו בחשבון שיש מודלים שמספקים רק מים קרים, ואחרים שמספקים גם מים חמים. בר מים שכולל גם מים חמים מאפשר הכנת תה, קפה וכדומה. בנוסף, יש מודלים שכוללים מקום לאחסון הכוסות החד פעמיים, שיכולים להתאים למטבחון במשרד שלכם.

5. עלויות – מחירי מתקני המים תלויים בגודל המתקן, בעיצוב שלו, ובתכונות ויישומים אחרים. לכן, כשאתם בודקים בר מים, בחרו בעיצוב ובמאפיינים שמתאימים גם לצרכים שלכם וגם לתקציב שלכם.

תגובות

מומלצים