ראש לשכת עורכי הדין עו''ד דורון ברזילי חשוד בפלילים: נחקר באזהרה בלהב 433

על פי החשד בכירים בלשכת עורכי הדין קידמו חתימת חוזה בינם לבין עו"ד פרטי שעניינו שימוש פרטי במשרד של הלשכה ובשירותי המשרד. בתחילת החודש נחקר במעורבות בפרשה הזו גם עו"ד אפי נוה, יו"ר ועד מחוז תל אביב של לשכת עורכי הדין.

28.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ראש לשכת עורכי הדין עו''ד דורון ברזילי חשוד בפלילים: נחקר באזהרה בלהב 433

נוה מסר אז בתגובה: "נחקרתי היום במשך שעתיים במשטרה בעקבות תלונת כזב שהגיש נגדי עורך דין אשר מתוקף תפקידי הנוסף כיו"ר ועדת האתיקה של המחוז הייתי מעורב בהגשת שלושה כתבי אישום חמורים נגדו לבית הדין המשמעתי בגין עבירות חמורות לרבות מעילה בכספי לקוחות ומתן המחאות ללא כיסוי.

"עורך הדין הורשע בשלושת כתבי האישום ונדון לעונשים כבדים ובכללם שנתיים שלילת רישיון בפועל. בעקבות סירובי להיכנע לאיומיו לבטל את ההליכים המשמעתיים שננקטו נגדו, הוא הגיש נגדי שתי עתירות מינהליות לבית המשפט המחוזי ושתי עתירות לבג"צ, במסגרתן דרש את הדחתי כיו"ר ועדת האתיקה ויו"ר ועד המחוז ועוד שורת סעדים".

הוא הוסיף כי "העתירות נדחו על ידי בתי המשפט המחוזי והעליון. וכעת במסגרת מסע הרדיפה והנקמה שהוא מנהל נגדי הגיש עורך הדין תלונת סרק במשטרה בגין הסכם קואליציוני שנערך בין דורון ברזילי לבין יו"ר סיעת הצעירים בלשכה אשר במסגרתו הוקצה ליו"ר הסיעה משרד במחוז לצורך פעילותו הציבורית.

"מי שניהל את המשא ומתן נשוא ההסכם היה ברזילי אשר חתם על ההסכם יחד עם יו"ר סיעת הצעירים ואני הסכמתי לכבד אותו לאור שותפותי דאז עם ראש הלשכה. אני מבקש להדגיש כי הטענה לפיה יו"ר סיעת הצעירים עשה במשרד שימוש לצרכי משרדו הפרטי הינה טענת כזב משוללת כל יסוד. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תסיים את הבדיקה במהרה ותגיע לאותה מסקנה אליה הגיעו בתי המשפט השונים שדנו בעתירות המתלונן ודחו אותן".

ראש לשכת עורכי הדין, עו"ד דורון ברזילי, על חקירתו במשטרה: "כצפוי, בעקבות חקירתו של עו״ד אפי נווה אודות ההסכם הקואליציוני שנחתם בינינו לבין סיעת הצעירים והצהרותיו הסותרות בתצהירים שהגיש בעניין השימוש בחדר במחוז, נתבקשתי למסור הבהרות בעניין מהות ההסכם הקואצליוני על השימוש בחדר האמור בלבד, כפי שהיה ידוע לי בזמן החתימה על ההסכם".

http://www.themarker.com/law/1.2551372

תגובות

מומלצים