ריעאן חלבי התלמיד התגייס

הצעירים שרק סיימו את הלימודים התיכוניים מתגייסים לצבא שמאוד רוצה בהם בשורותיו, ריעאן אחד התלמידים המוכשרים במסגרת חיל האויר בדליה, סוחר ואיש חברה וגם נואם כשצריך, ריעאן זו הזדמנות להכיר.

28.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ריעאן חלבי התלמיד התגייס

ריעאן חלבי השתלב בכיתה ט בחט"ב קופטאן בלימודי חיל האוויר בתקווה להצליח, אבל המערכת לא יכלה לספק לו ולאחרים את כל החומרים להצלחה ובכדי לסיים את הבגרות היה על ריעאן ואחרים בשנה האחרונה לקפוץ מתיכון לתיכון, כדי להשלים את החומרים שבסופו של דבר התוצאה של ריעאן יחסית מדברת לטובה למרות הקושי.

ריעאן חלבי בן למשפחה של סוחרים מוכרים מהמרכז המסחרי, כילד הוא מתחבר לכולם ויודע לתת ולהחזיר כבוד, בחצי השנה שבה המתין לגיוסו התחבר לחברה רחבה ובעיקר עזר בעסקים של המשפחה, אבל עליו לא היו מוכנים לוותר כל החברים.

עכשיו כשריעאן מתגייס, הוא משאיר אחריו הרבה געגועים אליו בקרב משפחתו וחבריו, אבל כולם מאחלים לו בהצלחה ושיממש את חלומו בצבא ושיגיע למטרה שהציב.

תמונה רגע לפני שהתגייס לצה"ל

 

ריעאן חלבי באמצע

חיפשנו בארכיון חומרים ממדורי החינוך ונדהמנו למצאו הרבה מאוד על משעיו ופועלו של ריעאן, בשרשרת הכתבות שלנו מחזירים אותכם לאירוע הנואם הצעיר בו נבחרה שדא חדיד לנואמת הצעירה

מפלח חלבי שארגן את האירוע מטעם רוטרי שואף ומאחל שעוד צעירים יגיעו להיות שדרים מוצלחים בתקשורת, כמו שבל כרמי מנסור.

יניב נסר אלדין נשיא רוטרי דליה, היה חשוב לו להודות לכל התורמים והעושים למען חינוך ילדי הכפר.

ועדת שיפוט שבחנה את הניאומים של התלמידים, קבעה בסופו של דבר לבחור בניאומה של שדא חדיד שייצג את דאלית אל כרמל בתחרות הנואם הצעיר בעוד חודש בחיפה.

ריעאן עם מדי חייל האוויר

שדא חדיד בחרה בנושא שוויון סיסמה או אמת.

ריעאן חלבי בחר בנושא השפעת הרשתות החברתיות על החברה.

סלימאן מקלדה בחר בנושא האביב הערבי.

סאלח והבה בחר בנושא הדמוקרטיה וזכות הערבים בישראל.

סרטון של כל הנאומים ושיחה קצרה עם התלמידים

 

{YouTubeVideo id=ph728w4Tnno}

תגובות

מומלצים