גביע החודש מוענק לצוות חדר הלידה בכרמל

הם שברו את שיאי כל הזמנים עם יותר מ 3200 לידות בשנה והיד שלהן עוד נטויה. הם ידועים בשירות המאוד אישי שלהן ורשימת הנרשמות ללידה אצלן במחלקה רק עולה ועולה.

29.01.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גביע החודש מוענק לצוות חדר הלידה בכרמל

תגידו מזל טוב ענק למערך חדרי הלידה של ביה"ח כרמל שקטף החודש בכבוד ויקר את גביע החודש של כרמל.
הנהלת ביה"ח עם מנהלת השירות קרן מרום הפתיעו את חדרי הלידה של כרמל עם ערימת עוגות וממתקים ותעודת גביע החודש מהודרת. "

הגביע מוענק לצוות חדר הלידה, על מסירות ומקצועיות,  על אכפתיות ורגישות, על הסבלנות הרבה ונתינה גדולה לכל מי שנקרה בדרכם מטופלת , בן או בת משפחה או איש צוות, אנו מודים לכם מכל הלב בשם הנהלת ביה"ח כרמל ובשם כל היולדות והתינוקות  שנהנו מכם לאורך כל הדרך " נכתב על תעודת הגביע.

" חדרי הלידה שלנו בכרמל הם מהפינות הכי שמחות ומאושרות בבית חולים, אומר ד"ר מוטי ברדיצ'ב מנהל חדרי הלידה בכרמל,אנו מעמידים לטובת היולדות שלנו מערך גדול ומיוחד של כ- 30 מיילדות, רופאים בכירים ועוד רופאים ומתמחים רבים, כשאת הכל מגבה מערך סיעוד מוכשר ואנושי, ששם בראש דאגתו את היולדת ובני המשפחה ".

מערך חדרי הלידה של כרמל נמצא כיום במתקן נוח ורחב בקומת הכניסה של ביה"ח,אבל הוא עדיין משמש כמקום ביניים  עד לסיום בניית מערך חדרי הלידה החדשים והמתקדמים בקומה 7 בקרוב.

מעיינה אלבוים מנהלת הסיעוד של חדרי הלידה התרגשה עם קבלת גביע החודש של ביה"ח.

צוות חדר לידה

" אני מאמינה בצוות שלי ובכל המיילדות שלנו שעושות כאן ימים כלילות כדי לאפשר ליולדות שלנו את  הלידה בתנאים הנוחים ביותר עבורה תוך שמירה רפואית צמודה שלנו על בריאות היולדת והתינוק. לא סתם זוכה מערך חדרי הלידה של כרמל בשיתוף מחלקת יולדות לכינוי " מחלקת בוטיק " , היולדות בכרמל מקבלות יחס וטיפול אישי מיוחד, מרגע הקבלה במיון היולדות ועד הרגע בו הן הולכות הביתה מחייכות עם התינוק החדש בדיוק כמו במחלקת בוטיק.

את הטקס כיבדו בנוכחותם, מנהלת כרמל ד"ר חן שפירא, ד"ר רון אויסלנדר, ד"ר ראובן קידר, סיגל זומר, חיה פקר מנהלת הסיעוד, ברוריה מושיץ סגנית מנהלת הסיעוד והאחראית על חדרי הלידה ומחלקת יולדות, שלוה גלעדי מנהלת משאבי אנוש וחברי הנהלה נוספים.

בתמונה: מערך חדרי הלידה של כרמל וגביע החודש, צילום אלי דדון.

תגובות

מומלצים