איך לעצב הזמנות לחתונה על הים

כשרוח של בין ערביים נושאת אליכם את ניחוח הים ושכשוך הגלים מנגן באזני הנוכחים מנגינה מעולם אחר, אתם מקבלים את התפאורה הקסומה ביותר שאפשר לבנות לחופה, הטבע  החי, גם האדישים ביותר יתמוגגו ברגעים כאלה.

02.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך לעצב הזמנות לחתונה על הים

אל מול ההמולה של חיי היום יום ומול הרעש והצלצולים שניתן למצוא בגני אירועים רבים, הים מעניק מפלט של שקט ורוגע עבורכם ועבור האורחים שלכם. הוא מכניס למצב תודעתי מיוחד שמאפשר לכם ולקהל להתחבר לרגע. בנוסף, חוף הים מהווה קרקע של זכרונות עבור רבים מהאורחים בחתונה – זכרונות של חופש, התרגשות, חברים ובעיקר אהבה.

ישנם היום לא מעט אולמות אירועים שמספקים לכם את ההזדמנות לעמוד אל מול הגלים ברגע הכי מיוחד שלכם, אך עדיין להימנע מהתמודדות עם החול שיכול להפריע לחלק מהאורחים. באולמות מסודרים גם קל יותר לדאוג לחימום או איוורור, להעמיד עמדת די ג'יי והגברה, ובכלל ליהנות מכל השירותים.

לעומת זאת, יש כאלה שעבורם חווית הים אינה מלאה בלי להרגיש את החול מדגדג ברגליים, בלי להרגיש את זרזיפי המים באוויר, לעמוד ממש מול הגלים ולהכריז על זוגיות אינסופית כמו המים שמולכם. אולמות כגון טרויה, יאפשרו לכם לקיים את החופה על החוף ואת המסיבה עצמה במתחם מסודר. בכל מקרה שבו מתכננים לרדת אל החוף, מומלץ להיעזר במפיק חתונות בעל ניסיון בסוג כזה של אירועים – מפיק יכול לעזור לכם לחשוב על דברים קטנים שיכולים להפוך חתונה בים להצלחה מסחררת, ולהימנע מדברים שיכולים להפוך את האירוע למשחק המוני בארגז חול. כך לדוגמא, מניפות נייר למוזמנים יסייעו להתמודד עם הלחות שמאפיינת אירועים שכאלה.

הזמנה מיוחדת לחתונה מיוחדת בים

הזמנהברגע שהחלטתם על קיום חתונה בים, יש לשלוח הזמנות לאורחים שלכם. כמו בכל חתונה הם צריכים לדעת להיערך מבחינת תאריך החתונה, אך הם גם צריכים לדעת שעומד בפניהם אתגר לא פשוט שהם לא התמודדו איתו בחתונות אחרות – להגיע מהודרים לחתונה שלכם, אך מצד שני לחוש בנוח על חוף הים.

מומלץ ליצור תיאום ציפיות בהזמנה. כדאי לתת רמז או הכוונה לגבי סגנון הלבוש שאתם מצפים לו – יוקרתי, אלגנטי או אפילו קז'ואל (לקבוע קוד לבוש בכחול ולבן יכול להיות מדהים) .

כדאי גם לא להשאיר לפרשנות אישית פרטים חשובים כגון האם החופה תיערך בחול ים (ואיזה נעליים להביא), איזו צורת ישיבה תוצע לאורחים המבוגרים יותר, האם כל החתונה תיערך על החוף והאם כדאי להצטייד בביגוד חם יותר לשלבים מסיימים של האירוע.

הדרך הטובה ביותר להכין את האורחים שלכם לחתונה המיוחדת היא להזמין אותם באמצעות הזמנה המעוצבת בהתאם לרוח האירוע – כי אלמנט עיצובי אחד טוב מאלף מילים. באמצעות טכנולוגית חיתוך בלייזר, ניתן כיום ליצור אלמנטים מרשימים של גלים וים, שלא ישאירו מקום לספק היכן תתקיים החתונה. שימוש בגוונים של כחול ותכלת יגרמו למוזמנים להמתין בחוסר סבלנות שיגיע כבר האירוע. בנוסף, ניתן לחשוב על אלמנטים אחרים המתקשרים לים – כגון מתן הזמנה בתוך בקבוק, הדבקת כוכבי ים או פנינים על ההזמנה, כיתוב באמצעות חול מודבק, או שימוש בתמונה שלכם בים עם כיתוב שעשיתם בחול.

אז בקיצור, אם אתם משקיעים כל כך הרבה בחתונה על הים, תנו לאורחים שלכם את ההזדמנות להתרגש מראש לקראת האירוע עם הזמנה מפתה.

הכתבה באדיבות צוות פייפר בוטיק – עיצוב הזמנות לחתונה.

תגובות

מומלצים