ח"כ חמד עמאר חליפת פתרונות לתכנון ובניה בכפר הדרוזי

ח"כ חמד עמאר ישראל ביתנו, מביא פתרון לתכנון ובניה בכפרים הדרוזים ובמיוחד לבעלי הקרקעות הפרטיות, מלחמתו של ח"כ חמד להזיז את תמ"א 35 ממקומה, שהיא המכשול העיקרי שתוקע את התקדמות התכנון והבניה בכפרים.

06.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ח"כ חמד עמאר חליפת פתרונות לתכנון ובניה בכפר הדרוזי

ח"כ חמד עמאר' יו"ר ועדת המשנה לבעיות התכנון ביישובים הדרוזיים, אמר בחריפות: "מבקר המדינה כתב שהממשלה פישלה". הוא ציין כי קיימות שתי בעיות עיקריות בהתייחסות התכנונית של המדינה ליישובי הדרוזים.

הראשונה היא חוסר ידע בתכנון קרקע פרטית. השנייה נובעת מכך שלמעשה משתלם לוועדות התכנון לא לאשר תכניות שכן כך היא גורפת כספים רבים מקנסות המוטלים על אלו שבנו ללא היתר".

ח"כ עמאר: "הייתי בבית משפט השלום בקריות לעמוד לצד תושבי חורפיש הנתבעים על בניה בלתי חוקית,מתוקף תפקידי כח"כ הקמתי ועדת משנה בועדת הפנים שתבדוק למה לא מצליחים להתקדם בתכנון ובניה במגזר הדרוזי ".

ח"כ עמאר: "קיימנו עשרות ישיבות וסיורים בשטח, ישיבות עם ראשי רשויות, עם מהנדסים, עם השר חבר הכנסת חמד עמארהממונה שר הפנים, והתברר לי שצריכים להזיז את תמ"א 35 שהיא המכשול העיקרי ובגללה נמשיך להיות תקועים".

"תמ"א 35 מישהו שיושב בירושלים, תכנן מבלי לבדוק בשטח, אם מזיזים את תמ"א 35 נצליח לזוז"

ח"כ עמאר: " קיימתי ישיבה עם מנהלת מינהל התכנון בינה שוורץ והיא התחילה להבין את בעיות המגזר הדרוזי בתכנון ובניה, הצעתי הצעה שכל מטר שמפקיעים בקרקע פרטית, המדינה ומינהל מקרקעי ישראל יפצה אותו אזרח".

"אם יהיה לי את הכוח בכנסת הבאה ואגיע לעמדת שר, אצליח ליישם את ההצעה, עד היום לא חשבו על פתרון כי אנשים התנגדו להפקעות, אבל אם יקבלו פיצויים דרך אדמה חלופית של קרקע מינהל, אז העניין יצליח".

ח"כ עמאר: "אנשים רוצים לבנות חוקי, אבל כאשר המדינה והמערכות לא מאפשרות האנשים הופכים לעבריינים. אין לנו מספיק חלקות לחיילים משוחררים, אני קורא למשרד השיכון ולראשי הרשויות, תתחילו לתכנן עוד ועוד חלקות לחיילים משוחררים".

לדברים שאמר ח"כ עמאר, בסרטון

{YouTubeVideo id=77Gift5pI7Q}

תגובות

11. נסראלדין לפני 9 שנים
אתה מספר 1
10. ג'ונייד ללאוי לפני 9 שנים
כל הכבוד
9. דרוזי לפני 9 שנים
מכל הלב לתת למען חמאד
8. חלבי קוח לפני 9 שנים
תומך נלהב בחמאד עמאר
7. דרוזי לפני 9 שנים
מאחל לך חמד בהצלחה
6. נגוא לפני 9 שנים
חמד אדם שקול וקשוב
5. אבו רוקן לפני 9 שנים
על הכבוד!
4. aiman a. לפני 9 שנים
רק חמד יוכל-בהצלחה לשר הדרוזי !
3. דלואני לפני 9 שנים
דברים מקצועיים
2. דר אמין זידאן לפני 9 שנים
האדם שחושב מחוץ לקופסא
1. אמל לפני 9 שנים
ישר כוח

מומלצים