אמין זאהר:"אין לי יותר אימון במחוז ובראש המחוז הממונה יוסף משלב"

כאשר פרסמנו את תקציב נזקי השריפה והשקעת המדינה בסכום כספי גבוה יחסית נחשפנו למכתב החשב עו"ד יוסף כהן והביקורת שכתב, אמין שהוזכר במכתב בתגובה לנאמר מגלה מסמך ביצוע ולאן הכסף הושקע.

09.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אמין זאהר:"אין לי יותר אימון במחוז ובראש המחוז הממונה יוסף משלב"

אמין זאהר: "בזמן השריפה ראש המועצה שלנו הופיע בכל כלי תקשורת והצהיר שבעוספיה בתים נשרפים ושהוא פינה אנשים, אני שהייתי מחוץ לכפר חשבתי באמת שהכפר עולה באש".

"ביוזמתי הבאתי את יואל חסון שהיה יו"ר ועדת ביקורת בכנסת לעזור ולתרום ובישיבה במועצה הפתיע ראש המועצה ואמר: "לא היו לי שום נזקים בסך הכול נשרף צינור פלסטיק של 40 מטר".

"זה הרתיח אותי ואמרתי לו ומה עם כל ההצהרות שלך בכלי התקשורת שפינית 1600 אנשים מבתיהם, כשהבנתי מה שקורה שלחתי מכתב לחשב המלווה, אמרתי שכל ההצהרות של ראש המועצה הן שקריות ואין להתבסס עליהן".

"לי היה מאוד חשוב שהישוב יקבל את הכספים, כדי לשפר דברים, ראש המועצה ישב בתקשורת ואמר אם היה לי לחץ מים גבוה בעוספיה, הכבאיות לא היו צריכות לנסוע רחוק למלא מים, ויכלנו למנוע את הנזקים והשריפה".

"מתברר שראש המועצה קיבל פרויקט עם קבלן ותקציב לבנות תחנת שאיבה, והוא לא בנה אלא רק אחרי השריפה, והיום התחנה עומדת ולא עובדת, בלי חיבור לחשמל ואין אפילו היתר בניה".

אמין: "אין לי יותר אימון במחוז ובראש המחוז הממונה יוסף משלב"

אמין זאהר

"אנחנו לא היינו נגד ראש המועצה, דווקא פעלנו לקדם ולעזור, הבאנו ויזמנו ישיבות בועדות הכספים כדי לשחרר כספים תקועים לכפר, אפילו הצעתי את עצמי בהתנדבות לייצג את המועצה בכנסת כלוביסט, ראש המועצה אז טען שאמין זאהר מחפש עבודה אצלי".

אמין מתייחס לתביעה של ראש המועצה וגיה כיוף לחברי העמותה לביקורת ואומר "ראש המועצה היה חייב להביא להצבעה במליאה שהם רוצים לתבוע, להביא לועדה מייעצת ואחר כך לועדה ארצית בטרם שהוא הגיש את התביעה, ראש המועצה ניסה לאיים עלינו לסתום לנו את הפיות, והוא נפל בזה, בית המשפט בהחלטה מקדמית שאומרת לו מדוע המועצה צריכה לתבוע את האנשים שאין לה איבה איתם, הם ביקרו אותך כראש מועצה".

אמין פונה לתושבים לגבי הכספים שקיבלה מועצת עוספיה בעניין השריפה, ומבקש מהם לבדוק לאן הלך הכסף. "המועצה הכינה תכנית  עבודה תחת הכותרת ריכוז הנזקים ועלויות דחופות לטיפול בשריפה, אני לא יודע אם אני בסרט בדיוני, תכנית שהגיעה ל 3 מליון ו 952 אלף ש"ח, והממונה על המחוז מוסיף חט על פשע וממליץ על הרשאה לעוד 952 אלף ש"ח, ריבונו של עולם איפה הלך הכסף הזה?".

"אני העברתי את המסמך הראשון למבקר המדינה, ונפגשתי עם חנה קליין שעובדת במדור רשויות מקומיות, וגם התלוננתי במשטרה".

 

{YouTubeVideo id=BAuys7qYywM}

תגובות

20. איש תומך וגיה לפני 9 שנים
עספאוי מבולבבל
19. דרוזי אמתי לפני 9 שנים
יום הדין קרב
18. איש עסקים לפני 9 שנים
צדקת
17. מישהו שיודע לפני 9 שנים
האמת של כעבייה
16. איש עסקים לפני 9 שנים
תתחילו לפעול
15. עספאני אסלי לפני 9 שנים
חופש המידע
14. תושב לפני 9 שנים
אמין זאהר אתה אמיץ מאוד
13. אמין זאהר לפני 9 שנים
לכל המגיבים ולמגיב 12 במיוחד
12. תושב השכונה המערבית לפני 9 שנים
מעילה באימון התושבים .
11. מתבייש להיות עספאני לפני 9 שנים
אמין כולנו אחריך
10. אמל לפני 9 שנים
יפה
9. איש עסקים לפני 9 שנים
אמין נכבדי
8. תושב עספיא לפני 9 שנים
לאמין
7. אמין זאהר לפני 9 שנים
אני מתנצל על הטעיית הציבור ועל השקר הגס לי
6. כסף כסף לפני 9 שנים
למי?
5. משפחה קטנה לפני 9 שנים
אני כמוך הפסקתי להאמין מזמן
4. כיוף לפני 9 שנים
אדון אמין אתה צודק
3. כמאל לפני 9 שנים
כל זה אמת
2. אחמד לפני 9 שנים
מילים חזקות של אדם חזק
1. תושב עוספיה לפני 9 שנים
כל הכבוד לאמין ולעמותה לביקורת

מומלצים