השלושה מדליה שצעדו מראש הנקרה עד זיקים

הכל התחיל בכרמל ועם ההגעה לחוף עלה רעיון ללכת בחופי ישראל וכך היה, המחנך נביל והאמן נאטור ומרעי חטום החלו לפני שנה ללכת בחופים מראש הנקרה עד זיקים, החוויה היא בלתי מוסברת ובעיקר המסר מהלכים סביבה ומזדהים עם השמירה על חופי ישראל.

09.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
השלושה מדליה שצעדו מראש הנקרה עד זיקים

לכל אחד מהשלושה יש אופי אחר ולכל אחד מהם יש ראייה אחרת לנוף ולמצב בו נמצאים חופי ישראל.

ללכת מחוף לחוף מוקדם בשבת, לעבור קטע ועוד קטע ובכל קטע היו מלא חוויות וסיפורים, אלפי תמונות הופצו מהחופים, חלקם הגדול מוזנח ונמצא במצב עגום וחלק קטן שמור ומיוחד, אבל בסה"כ המסע הזה משאיר הרבה טעם וחוויה טובה ביותר.

הוגה הרעיון המחנך נביל נסראלדין, יחד עם האמן נאטור נאטור, ועובד חברת מקורות מרעי חאטום שהינו מהצועדים הראשונים בכרמל, הוקסמו ברעיון ההליכה בחופים והחלו ליישם את הרעיון.

נאטור מספר לנו שבכל שבוע הם מגיעים לחוף אחר והולכים כ 14 ק"מ, נהנים מנופים ומחוויות וסיפורים, וכך בעצם כבשו את כל החופים בישראל.

נטור מציין שהם נהנו מהנופים העשירים, ים, שמש, חיים, אנשים זקנים שנכנסים למים, אבל תמיד היו נקודות שכאבו, הרבה זוהמה בחופים.

נביל נסראלדין מספר על הנחישות של השלושה לכבוש חופים וגם אם הם מאוד קשים להליכה, על האוויר הצח שנושמים בכל בוקר של שבת בשעה מוקדמת והכיף מלהסתכל על האנשים שבאים לבקר בחופים מוקדם בבוקר.

נביל : "אנחנו מעבירים מסר לכולם לשמור על הכרמל ולשמור על החופים, שאנחנו חייבים לשמור על הסביבה והמסר השני הוא להדביק את הצעירים באהבת הסביבה, אתה רוצה חיבוק בוא לטבע".

הצועדים

נביל: "היעד הבא שהצעתי ללכת מטאבה עד עקבה, אחריו הצעתי ללכת ברגל מסביב לכנרת".

נביל מספר לנו על שירת הטבע שהוא כתב במהלך ההליכה בחופי ישראל שהעלה עם התמונות והסרטונים לדף הפייסבוק שלו, מילים ותמונות שהביאו להרבה התרגשות ושמחה.

לדברים שאמרו לנו נביל ונאטור, בסרטון.

 {YouTubeVideo id=HRVs7qBvHME}

תגובות

3. חטום מרעי לפני 9 שנים
חציית חופי הארץ
2. כרמל ומייסא לפני 9 שנים
כל הכבוד חברים
1. אמל וג’יה קרא לפני 9 שנים
אות הערכה

מומלצים