ערב הוקרה למתנדבי הנוער של מד"א

2,000 ממתנדבי הנוער של מד"א לקחו חלק באירוע שנערך במרכז הקונגרסים בחיפה כחלק מכנס "הכנה לצה"ל" במהלכו נחשפו המתנדבים למקצועות הרפואה בצה"ל.

10.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ערב הוקרה למתנדבי הנוער של מד"א

אלפי מתנדבי הנוער של מד"א מכל חלקי הארץ הגיעו למרכז הקונגרסים בחיפה על מנת לקחת חלק בכנס הוקרה מיוחד עבור פועלם במד"א. באירוע שהיה חלק מכנס הכנה לצה"ל לקחו חלק גורמים ממד"א ונציגים מחיל הרפואה בצה"ל שבאו להוקיר כבוד ולהכיר למתנדבים מקרוב את מקצועות הרפואה בצה"ל בהם יוכלו להשתלב בשירותם הצבאי.

מתנדבי הנוער של מד"א, כ-8,000 במספר, עוסקים במהלך השנה בפעילות קודש במד"א הכוללת בין היתר: התנדבות באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ, השתתפות בפעילות ההומניטרית של הארגון, הדרכות להחייאה ועזרה ראשונה בקניונים, סיוע בניידות להתרמת דם ולקיחת חלק נרחב במבצעי איסוף ואריזת מזון לנזקקים בראש השנה ובפסח. רבים מבני הנוער הללו משתלבים מאוחר יותר בחיל הרפואה בתפקידים שונים וחלק לא מבוטל מהם ממשיך גם ללימודי רפואה.

האירוע נפתח בהרצאה של יצחק (איצו) ליבוביץ', פאראמדיק מד"א ומדריך במרכז להכשרת פאראמדיקים של מד"א המעביר גם קורסי פאראמדיקים צבאיים בבה"ד 10 במהלכה סקר ליבוביץ את תפקידו של הפאראמדיק הצבאי.

מיד לאחר ההרצאה המרתקת נערך פאנל מיוחד של חיל הרפואה אשר חשף בפני המשתתפים את מקצועות הרפואה השונים בצבא, בהם פאראמדיק, חובש קרבי, חובש מרפאה, סייעת רופא שיניים ועוד.

לאחר מכן סיים הפאראמדיק עופר קינן, אשר חלק עם הקהל המרותק את סיפורו האישי, כאשר בשנת 2002 שירת כפאראמדיק צבאי שהגיע ראשון לפיגוע הטרור בציר המתפללים בו נהרג מח"ט הגזרה אל"מ דרור וינברג ז"ל.

נוער מד"א

בסיומו של הערב הוגש כיבוד קל למשתתפים והסטנדאפיסט חן מזרחי דאג להנעים את זמנם של הנוכחים במופע סטנד אפ מצוין.

מנכ"ל מד"א אלי בין: "מתנדבי נוער מד"א של היום הם דור העתיד של מד"א. מדובר בחוד החנית של הנוער הישראלי ואני רוצה להודות להם על תרומתם העצומה לארגון. הרצון, ההתמדה והנתינה שלהם ראויים להערכה והערצה. אין לי ספק שגם הצבא יזכה ליהנות מהתכונות הנפלאות שבני נוער אלו מביאים עמם. אני מאחל להם הצלחה בשירותם הצבאי ובטוח שימשיכו לקחת חלק גם בפעילות מד"א".

צילום: ג'קי מרואני, דוברות מדא.

תגובות

מומלצים