צעירים דרוזים נעצרו בחשד לעבירות מחשב

עכשיו ניתן לגלות שבחודש האחרון נעצרו ונחקרו שני צעירים תושבי דאלית אל כרמל בשנות ה25 לחייהם שנחשדו שניהלו קשר עם קטינות דרך רשת האינטרנט, השניים שוחררו בתנאים מגבילים.

13.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
צעירים דרוזים נעצרו בחשד לעבירות מחשב

זו פעם ראשונה שנעצרים צעירים דרוזים בחשד לעבירות מחשב ויתכן שהם נפלו קורבן למקרה בו הצד השני שימש פתיון גם כאשר הם לא זיהו את העניין.

שני צעירים שאינם מכירים אחד את השני, נעצרו באשמת עבירות מחשב וקשירת קשר עם קטינות מאזור הצפון.

בשלב הזה אנו לא יכולים להביא לכם את פרטי המקרה הנ"ל עד להחלטה אחרת, אבל אם מעיינים בחומרים מגלים ששני הצעירים השתמשו במחשב האישי ואכן יצרו קשר עם אותן נערות שהזדהו כבנות 18 ומעלה.

בשנים האחרונות מסתמנת עלייה בפשיעה הטכנולוגית במרחב הסייבר בעולם ובישראל. זירת העבירה הקלאסית משתנה בעקבות הפשיעה הטכנולוגית ומשטרת ישראל נערכה והקימה את היחידה בלהב 433, כחלק ממארג היחידות הארציות, תוך הקצאת משאבים משמעותיים להצטיידות טכנולוגית, הובילו לקפיצת מדרגה ביכולות המשטרה לטיפול בחקירות בעולם הסייבר.

בעוד יחידות הסייבר המחוזיות עוסקות בעיקר במענה תגובתי לחקירות בעולם הסייבר, היחידה הארצית מפנה את עיקר משאביה לחשיפת אותן עברות המשפיעות על בטחון אזרחי ישראל במרחב הקיברנטי.

על זרוע זו מוטלת המשימה לחשוף תופעות פשיעה ברשת על ידי איסוף מידע מודיעיני וראייתי והעברתו אל זרוע החקירות. בידי הזרוע אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ויכולות גבוהות אשר מסייעים בקביעת תמונת המצב של תופעת פשיעה והעברת המידע הנדרש לפתיחה בחקירה.

תמונה להמחשה

תגובות

מומלצים