בשר מלוכלך ללא פיקוח שמוכרים לנו

בכפר הלא יהודי בו הביקורת יכולה לכתוב ואין מי שיתקן ויפקח, יותר ויותר תפיסות של בשר מלוכלך שנתפס במקומות שמרוויחים עלינו כסף ובתמורה מוכרים לנו מחלות, סרטון מהתפיסה לפני יומיים והכסף הרב שאנו משלמים.

14.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בשר מלוכלך ללא פיקוח שמוכרים לנו

חשוב שכל אזרח שנכנס למסעדה, לאולם חתונות או לאטליז, לדרוש את תעודת תוקף אישור וטרינר על הבשר.

מתגלים יותר ויותר מקרים של בשר מלוכלך ללא כל פיקוח שמועבר ללא קירור, למרחקים גדולים, אחרי בדיקות מתגלה אחוז חיידקים גבוה שמסכן את כל מי שצורך את הבשר הזה, גם כשהוא מבושל.

הביקורת ברשות המקומית מתריעה ולא פעם בדוח הביקורת שלה ואת זה ניתן לראות בדוח הביקורת של דאלית אל כרמל ועוספיה שכתבו עו"ד סועאד חסון ועו"ד מואנס עלו, אבל לצערנו בשר מלוכלך ממשיך להגיע למקומות הציבוריים ללא כל מפריע.

יחידת הפיצוח במשרד החקלאות, מג"ב ומשטרת ישראל, פועלים מסביב לשעון לאתר את המקומות בהם סוחרים בבשר מלוכלך.

בשבוע החולף נתפסו כמויות גדולות של בשר באזור שפרעם, נצרת, וברכב שהוביל בשר לעמק יזרעאל.

 

לתפיסת שני מיליון שקלים ומעל ל-100 ק"ג בשר שאינו ראוי למאכל, בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=4XvHsUFPieM}

 

מאבק בפשיעה החמורה במחוז הצפוני 15חשודים עוכבו לחקירה במסגרת מבצע משולב בו נתפסו שני מיליון שקלים ומעל ל-100 ק"ג בשר שאינו ראוי למאכל.

במסגרת המאבק בפשיעה החמורה התקיימה היום (שני) לפנות בוקר פעילות רחבת היקף כנגד פשיעה כלכלית בעיר נצרת על ידי המשטרה ורשויות האכיפה.

מעל 150 שוטרים מיחידת אורגן וממשטרת נצרת, יס"מ צפון, מג"ב, כלבנים וחבלה בפיקודו של מפקד משטרת נצרת, נצ"מ שלום אביטן, נטלו חלק בפעילות במהלכה בוצעו חיפושים בכ-17 בתי אב, מסעדות, אטליזים ועסקים להמרת מטבע.

במהלך הפעילות נתפסו על ידי רשויות האכיפה כשני מיליון שקלים בשטרות מטבע זר החשודים ששימשו להלבנת הון, חמישה כלי רכב, מעל 100 ק"ג בשר שאינו ראוי למאכל אשר מיועד להשמדה, חומר החשוד כסם מסוג חשיש, חומר מסוכן מסוג נייס-גיא והמחאות על סך 3.5 מיליון שקלים.

בשרכמו כן נחשפו במסגרת הפעילות שלושה מקרים של חשד לגניבת חשמל, עסק שהופעל ללא דיווח על הכנסות ואי סדרים ברישומי הפקדות בחשבון בנק של בית עסק. 15 חשודים עוכבו לחקירה וחלקם יוזמנו לחקירה נוספות ברשות המיסים.

הפעילות התקיימה בלווי פרקליטת מחוז הצפון יחד עם גורמי אכיפה שונים בהם חברת החשמל, מס הכנסה, יחידת הפיצו"ח במשרד החקלאות, המוסד לביטוח לאומי יחידת ההוצאה לפועל , יחידת יהלו"ם ויחידת ניהול ספרים ברשות המסים, רשם נותני שירותי מטבע של משרד האוצר וגורמים נוספים.

הפעילות בוצעה במסגרת מדיניות אכיפה "מניפה" שנועדה לפגוע במחוללי פשיעה באופן יזום תוך איחוד כוחות של רשויות מנהל ואכיפה שונות כך שיפעלו במשולב ובאופן ממוקד.

מפקד המחוז הצפוני, ניצב זהר דביר, ברך על הפעילות וציין "שיתוף הפעולה עם כלל רשויות האכיפה הינו הכלי היעיל ביותר במאבק בפשיעה החמורה. אנו נמשיך בפעילות בכל דרך בהיבט הפלילי והכלכלי".

תגובות

3. ליאורה לפני 9 שנים
כתבה מפרגנתת
2. משרד החקלאות לפני 9 שנים
משרד החקלאות
1. תושב לפני 9 שנים
מפחיד מפחיד

מומלצים