ישראלים ופלסטינים עושים שלום

בזמן הזה בו כולם מדברים על המזרח התיכון המדמם, קבוצת ישראלים, מחשבות של שלום, קיימה מפגש חם עם בכירי הרשות הפלסטינית ושר הדתות מחמד אלמדני, מתאם הפעילות בשטחים עו"ד רוני סלמאן : "זו קבוצה איכותית".

17.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ישראלים ופלסטינים עושים שלום

מפגש מעניין, פורה ומרתק בין אזרחים ישראלים מכל הקשת הפוליטית לבין אזרחים פלסטינים במשרדי הרשות הפלסטינית ברמאללה לקידום תהליך השלום בין שני העמים.

בקבוצה בצד הישראלי, לוקחים חלק בכירים ומעורבים מכל הקשת הפוליטית והחברתית, שמאל מרכז וימין, בין המשתתפים מפקד חיל הים לשעבר שבתאי לוי, מוסקוביץ גיל, זאב רז,רני כהן, ד"ר ספיר הנדלמן, יוסי שובל, עו"ד רוני סלמאן, ועוד רבים, כנ"ל בצד הפלסטיני.

הקבוצה מדברת על זה שהם בזמן שהפוליטיקאים לא מדברים על שלום, הם נחושים שניתן לעשות שלום בזמנים אלה, לטובת האזור, ישראל והפלסטינים.

עו"ד רוני סלמאן: "תודה לראש הרשות הפלסטינית מר מחמוד עבאס, לשר מחמוד אלהבאש, למר מוחמד אלמדני ולידידי מחמוד אבו עין על האירוח ועל הרצון העז והכנה לקידום השלום בין שני העמים, תודה לחבריי בצוות הישראלי על היוזמה והתעוזה.

אנו נגיע בתחילת חודש מרץ שוב לכאן, ויחד ננסה להתניע את התהליך בין שני העמים, למען עתיד ילדינו".

מפגש נוסף יתקיים ב 8-3-15 שבאותו יום מציינים את יום האישה הבינלאומית, המפגש יציין את חוזקת החברה הגברית והנשית בישראל וברשות הפלסטינית.

ישראלים ופלסטינים

 

תגובות

4. עיספאוי לפני 9 שנים
לא מאמין שיש עוד אנשים כאלה במזרח התיכון
3. יהודי מציאותי לפני 9 שנים
ישראלים ופלסטינים עושים שלום
2. יהודי המלאך מפלורידה לפני 9 שנים
ישראלים ופלסטינים עושים שלום
1. תושב לפני 9 שנים
אין מילים כל הכבוד

מומלצים