מה כואב לכם הצוות הרפואי עונה

במסגרת פעילות של הקהילה התומכת בכפרי הכרמל לקחו חלק כל קופות החולים בשבוע שכולו בריאות והקשבה, מה היה יותר טוב לקשיש לספר לאיש שהוא מכיר עד כמה כואב או טוב לו, לפרטים

21.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מה כואב לכם הצוות הרפואי עונה

מרעי חלבי מנהל הקהילה התומכת בכרמל רואה בפעילות כחלק חשוב לקירוב הקשישים לצוותים הרפואיים מתוך הקשבה ולתת להם להכיר את הצוות מהחלון האחר ולא מזה שהחולה צריך להמתין בתור לביקור.

בפעילות השבועית שהתקיימה במרכז יום לקשיש בעוספיה הורגש הצורך ובעיקר השאלות הרבות של הקשישים לצוותים הרפואיים והאחיות.

האוכלוסייה הקשישה שהיא בעיקר הורים של משפחות רבות מתושבי הכרמל נמצאת במסגרת כל הפעילויות האלה במרכז יום לקשיש ובעמותה לזקני הכרמל, מתוך חיבור ושייכות ובעיקר האהבה והרצון להיות במקום בו דואגים להם, בנוסף לחיבוק הרחב של כל הצוות העובדים וההנהלה.

מרעי חלבי אומר לנו:"העבודה עם הקהילה הקשישה והפעילות שלנו בפרויקט הקהילה התומכת, היא אהבה והערכה ובעיקר הרבה חום וחיבור לכולם ועזרה לכל הקשישים והכבוד בין הצוות המקצועי בעמותה לחברה הקשישה".

יש לציין שכל מי שמכיר מקרוב את האוכלוסיה הקשישה ומגיע הרבה למרכז יום לקשיש, מבין איזה עבודה חשובה נעשית למען הקשישים בכרמל ובמיוחד במתן מסגרת שבועית או יומית לקשישים, שבה הם יכולים להתחבר לחברה בכללי מבלי להתאמץ הרבה.

פורטל הכרמל שעוקב מקרוב אחרי האוכלוסייה הקשישה בכרמל, מכיר מקרוב עד כמה יש קשישים סובלים שכלל לא מגיעים לבית הקשיש ולא מוכרים ללשכות הרווחה בכרמל, למרות התקציבים המועברים לטובתם לרשות המקומית.

זו הזדמנות להודות לכל הצוותים הרפואיים שהתנדבו בשבוע הבריאות שהתקיים במרכז יום לקשיש בעוספיה, שכל מה שהיה לקשישים להגיד זה "תודה, הנעמתם ועזרתם לנו רבות".

משיחות עם הקשישים, הם הרגישו שחרור נפשי בשיחה עם הצוותים הרפואיים מכל קופות החולים, שלקחו חלק בפעילות.

 

הקשישים

תגובות

2. בן של קשיש לפני 9 שנים
כל הכבוד
1. עספיה 1 לפני 9 שנים
אוהבים אותכם

מומלצים