גונבים מים באישור המועצה בדליה

22.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
גונבים מים באישור המועצה בדליה

כאשר נהג משאית של 30 קוב או 200 קוב ממלא חופשי פעם או יותר מרשת המים המקומית בדאלית אל כרמל, העניין גורם נזק עצום לרשות המקומית שהולכת לאורך זמן רב, רק לשלם עבור הפחת הזה שנוצר בגלל כל מיני סיבות ובין היתר בגלל גניבות מים.

במקרה הנ"ל, שני נהגים תושבי דאלית אל כרמל, אחד שעוסק בשאיבת ביוב, לפחות 7 פעמים ביום מתחבר להידרנט כיבוי האש, לטענת הנהג שהוא קיבל אישור מהמועצה המקומית.

הנהג השני נוהג ברכב של הקרן קיימת לישראל, תושב דאלית אל כרמל, שמו שמור במערכת, גם הוא מוכר למועצה וידוע שבכל פעם האיש מגיע עם המשאית של הקרן קיימת, ממלא מים עד אפס מקום ונכנס לשכונה בה הוא מתגורר, ישנם תושבים שאומרים שהאיש ממלא מים בשביל העדר של משפחתו.

מה שלא ברור, מדוע המועצה לא נוקטת אמצעי מניעה נגד השניים, למרות ששניהם מוכרים ואנחנו כאן בפורטל הכרמל לא פעם דיווחנו למועצה על הגניבה?.

אחד הבכירים במועצת דליה, אומר לנו: "הם ישלמו על זה שהם גונבים מים, לנהג הביובית נמסר לא פעם שאסור לו לעשות מה שהוא עושה ולנהג משאית הקרן קיימת, אנו מטפלים באופן אישי, השניים ישלמו, אין דאגה".

במועצת דליה מנסים למגר את הידיעה, באמירה שהפחת ירד בתקופה האחרונה ושכל העניין הזה יסתיים בקרוב, עם כניסת תאגיד המים והביוב בעוד חודש.

הציבור מתבקש להמשיך לעדכן אותנו בכל מקרה כזה, כי בסופו של דבר מי שמשלם את המחיר זה כלל התושבים והכפר ואותם עבריינים שהובהרה להם משמעות העבריה, ממשיכים לגנוב ללא מפריע, כי הם נהנים ממועצה חלשה שלא יכולה לשמור על האינטרס הציבורי בדאלית אל כרמל.

יש לציין, גם אם תאגיד המים והביוב יכנס לכפר, ואותם גנבים ימשיכו לגנוב מים, הציבור ישלם יקר פי 8 על אותם גנבים, כי המועצה המקומית בשנים האחרונות קונה מים בסכום של 6 מליון ש"ח ומשלמת עבור אותה כמות 9 מליון ש"ח.

תושב: "נמאס לנו לשמוע סיפורים וכל מיני תשובות לא מקובלות, המועצה המקומית חייבת לעצור את התופעה ולהפסיק להתבכיין שצנרת המים ישנה וכו', אם משאית כזו מתחברת לצנרת המים מתחת למצלמות של המועצה, אז אין לי עוד מה להגיד, אני מאמין לנהג המשאית שאומר שיש לו אישור מבכיר במועצה".

 

רשת המים בדליה

תגובות

4. אמיר לפני 9 שנים
בושה וכלימה
3. תושב לפני 9 שנים
לא לתאגיד המים זה לא טוב לכפר ותושבים
2. מואטן שריף לפני 9 שנים
מועצה כושלת
1. עיתונאי לפני 9 שנים
איפה מסיבת העיתונאים?

מומלצים