ראיתי את שכנתי נאנסת ולא יכולה לדבר

כנערה מבינה דברים אבל מעולם לא האמנתי שאני הולכת לעבור חוויה כזו, עכשיו אחרי מספר חודשים שאני לא יכולה לספר לאיש על מה שראיתי החלטתי לפנות לכאן ולכתוב לכם.

23.02.2015 מאת: ילדה מתבגרת
ראיתי את שכנתי נאנסת ולא יכולה לדבר

כאשר נחשפתי למקרה בהתחלה חשבתי שמדובר בשני מאוהבים ואז רציתי רק לראות הכל קרה במקרה לא תכננתי ולא ידעתי שזה מה שהולך להיות.

אלה בתים קצת צומדים אחד לשני כשהגעתי לבקר חברה שמעתי דיבורים זה לא היה צעקות או צרחות אלה דיבורים.

התקרבתי למקום שאני יכולה לראות מה יש מעבר לקיר בצד השני והם לא יכלו להרגיש בי אבל מהמבט הראשון שלי הבנתי שיש כאן דבר לא טוב

את הגבר הכרתי טוב וגם הבחורה, הוא נשוי והיא רק צעירה לומדת במכללה, הוא אחז בה מאחור נשק אותה מכל עבר והיא ניסתה להתנגד אבל הוא היה מאוד חזק, הרגשתי שהיא רוצה את זה כי ההתנגדות שלה לא היתה משהו.

בסופו של דבר הגבר הזה מצליח להשתלט על הבחורה במבלי להבין איך הוא הוריד ממנה את כל הבגדים ובצע בה את זממו, היא צעקה בשקט לא הבנתי אם זה מתוך כאב או מה כל העניין הזה לקח כמה דקות הוא עזב אותה בבית יצא והלך.

הבחורה נשארה במקום בוכה ולא מרגישה טוב אבל היא מבינה שהוא כבר איננו הוא הלך אז קמה לקחה את הבגדים שלה ונכנסה לחדר שלה.

אני נמצאת באותו מקום המומה לא מבינה מה לעשות ללכת להשאר לפנות לדבר איתה מה לעשות?.

בסוף הלכתי ומאז אני לא מצליחה לשתף אף איש במקרה למרות שנפגשתי איתה עוד לא הצלחתי לדבר איתה על זה, לא הצלחתי לשאול לשלומה אבל אני בטוחה שהוא השתלט עליה בכוח, היא לא פנתה לאף עזרה כובגלל זה היא תמשיך לשלם מחיר כבד.

הדבר הזה מאוד מפריע לי כאילו זה קרה לי אני רוצה נקמנות אני לא מוכנה עוד שזה יעבור כך כאילו הכל בסדר אני רוצה שכולם יזהרו מאותו גבר אנס שאני בטוחה הוא הרס לבחורה את החיים, אני גם מבינה את מצבה של הבחורה שאם תספר החיים שלה יהרסו ויהיה מאוד קשה לשקם אותם עוד.

תגובות

6. אני בשוק לפני 9 שנים
לאן עוד נגיע? יש עוד מקום נחות מזה?
5. מישהו ( חוקר ) לפני 9 שנים
לכותבת הכתבה הילדה המתבגרת
4. אבא לילדים לפני 9 שנים
???
3. מישהו (חוקר ) לפני 9 שנים
במילה אחת מזעזעעעעעעעעעעע .
2. הכותבת לפני 9 שנים
שתבינו
1. גילוי נאות לפני 9 שנים
היעדר מודעות!

מומלצים