סג"מ טיראן חלבי מקרב אתכם לגדוד הדרוזי

הגדוד הלוחם חרב 299 ששומר מסביב לשעון על גבולות מדינת ישראל בעל עיטורים והישגים ואחד הגדודים המוערכים בצה"ל, קצין הגדוד טיראן חלבי דוגמה אישית לצעירים:"מי שרוצה לפרק את הגדוד שיתפרק לבד, שיבוא לעמוד במקום חיילי הגדוד בגבול".

27.02.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
סג"מ טיראן חלבי מקרב אתכם לגדוד הדרוזי

כאשר היינו עדים עם כל עם ישראל למאורעות בגבול הצפוני, לא יכולנו להתעלם מאותם חיילים שמכירים מקרוב והם הבנים של כולנו, בני העדה הדרוזית ובני הארץ הזו, בזכותם אנו כאן חיים בביטחון, תרומתם רבה כמו כל חייל אחר בהצ"ל.

המבט לקצינים הצעירים דוגמת טיראן חלבי, זו עדות לסגל מפקדים מוכשר ומקצועי ושהילדים שלכם נמצאים בידיים טובות.

סג"מ טיראן חלבי עונה לשאלתנו מבלי להתבלבל ועונה על כולם ובעיקר מרגיע את ההורים בבית.

סג"מ טיראן חלבי: "התחלתי בתור לוחם בגדוד, סיימתי את ההכשרה, ויצאתי לקורס מ"כים, הייתי מפקד כיתה במשך 8 חודשים, השתתפתי במבצע עמוד ענן, אחרי זה יצאתי לקורס קצינים, סיימתי את הקורס, במבצע צוק איתן הייתי כבר קצין".

סג"מ טיראן חלבי: "הגדוד 299 הוא הגדוד הכי טוב בצה"ל ואני אומר את זה באחריות, יש תמיכה בחיילים ויש עידוד, הגדוד הכי טוב ואין על זה ויכוח, גם המשימות אנחנו עושים על הצד הכי טוב, עומדים במשימות ויש דרישה לגדוד".

גדוד חרב

סג"מ טיראן חלבי: "כל אירוע הכי קטן בגבול הצפוני כל הגזרה מוקפצת, כך שמבחינת ההורים של חיילי הגדוד, זה כבר מנהג להתקשר ולשאול לשלום הבנים, הם מתקשרים למפקדים ומתעניינים לשלום החיילים וזה דבר לגיטימי ביותר".

"אצלנו בעדה הדרוזית ההורים דואגים עוד יותר לבנים שלהם והקשר הוא מאוד מיוחד".

סג"מ טיראן חלבי: "גדוד חרב גדוד שרוב חייליו דרוזים, אז אין את החיכוך שנמצא בגדודים אחרים, יש לזה יתרון ויש חסרון כמובן, בגדוד הדרוזי משרתים גם יהודים, שהם נמצאים במפקדה, לוחמי הגדוד הם רק דרוזים, ואנחנו לומדים יחד אחד מהשני".

"הצדדים הטובים שמרגישים משפחה אחת ובזמן אירוע או מלחמה, מרגישים משפחה גם בגלל שאנחנו דרוזים, אבל גם בגלל שצה"ל מחבר אותנו".

גדוד חרב

סג"מ טיראן חלבי: "זה משהו מיוחד שקורה רק בחרב, שאנחנו מרגישים משפחה אחת משפחה לוחמת, הגדוד משקיע בחיילים שלו מכל הבחינות, כמו כל גדוד טוב אחר כמו הנחל, או הצנחנים, גבעתי וגולני, אנחנו באותה רמה שלהם".

"לצערי הרב בגילי אין קצינים לוחמים מהכפר שלי".

סג"מ טיראן חלבי: "אנחנו מרגישים שייכות לגדוד כי אחרת לא היינו בצבא ולא היינו מבצעים משימות על הצד הכי טוב, אני מקווה שישפרו את הגדוד ויטפחו אותו. החיילים מרגישים שייכות לארץ ושזו מצווה להגן על האדמה הזו".

"אנחנו לא בקייטנה אנחנו בצבא והחוקים חלים על כולם, כך שאין בו יחסי קרבה או הטבות, מי שעושה טעות יישפט".

סג"מ טיראן חלבי: "לצעירים שבתיכון ובחט"ב, אני מעביר מסר תמיד, שצריך לשרת בצבא, לא משנה איפה ומה, צריך לשרת בצבא כך אתה מתפתח ורואה עולם, ואפשר להגיע למקומות מאוד מכובדים".

"להורים אני לא מספר הרבה דברים ממה שאני עושה בצבא".

טירן חלבי

"בקשר לשמועות על עימותים בגדוד בין הדרוזים מהכרמל לדרוזים מהגליל, זה בכלל לא נכון, כי אנחנו מאותו מקום, אין שום ריבים, אנחנו חיים יחד ונלחמים יחד, שמועות כאלה צריך לעקור מהשורש".

סג"מ טיראן חלבי: "מי שרוצה לפרק את הגדוד הזה שהוא יתפרק לבד, שיבוא לעמוד במקום חיילי הגדוד בעמדת שמירה בגבול, בקור ובשלג ושיגיד אז מה דעתו, באיזה זכות באים ואומרים שרוצים לפרק את הגדוד, אמירות כאלה פוגעות בחיילים ובצה"ל, צריך לגמור עם האמירות הטיפשיות האלה".

תגובות

22. דיאנה לפני 9 שנים
תיראן המיוחד
21. עיספאוי לפני 9 שנים
גדוד ברמה גדולה
20. דלאוי לפני 9 שנים
בהצלחה טירן
19. סאלח לפני 9 שנים
כל הכבוד
18. מדליה לפני 9 שנים
בהצלחה גבר
17. לוחם סיירת 244 לפני 9 שנים
גדוד 299
16. צעירה לפני 9 שנים
כל הכבוד טירן
15. אדם חייל במג"ב לפני 9 שנים
סג"מ טיראן
14. עודד שהרבני לפני 9 שנים
טיראן היקר וכל חיילי צה"ל
13. דלאוי לפני 9 שנים
טירן אוהבים ומחזקים אותך
12. חלבי קוח לפני 9 שנים
מרגש עד דמעות
11. אימא דרוזית לפני 9 שנים
אלוהים ישמור אותכם
10. צעיר דרוזי לפני 9 שנים
גאווה לעדה
9. צעיר לפני 9 שנים
גאווה לכולם
8. מצואתי לפני 9 שנים
כרמל
7. אמא לחייל לפני 9 שנים
בהצלחה לך ולכל הבנים
6. מסתייג לפני 9 שנים
ממש לא לעניין
5. la doce hapoel dalia לפני 9 שנים
קצין/אוהד שלנו
4. מצפון לפני 9 שנים
בהצלחה אבל צריך לעודד לימודים והשכלה גם כן
3. .. לפני 9 שנים
גאווה לעדה
2. סמיח חיר חלבי לפני 9 שנים
קצין וגנטלמן
1. דוד ורצברגר לפני 9 שנים
סג"מ טיראן

מומלצים