בית המשפט מחק את המועצה מהתביעה נגד העמותה לביקורת

כבוד שופט בית משפט השלום בחיפה זאב פרידמן, החליט בעניין התביעה שהגישה המועצה המקומית עוספיה וראש המועצה וגיה כיוף, למחוק את המועצה מהתביעה, ללא חיוב בהוצאות ולהשאיר את ראש המועצה וגיה כיוף כתובע יחיד בתיק.

03.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בית המשפט מחק את המועצה מהתביעה נגד העמותה לביקורת

לאחר התדיינות בתביעה שהגישה המועצה המקומית עוספיה וראש המועצה נגד העמותה לביקורת בעוספיה, כבוד השופט זאב פרידמן לאחר שעיין בתביעה החליט וכתב

"והפעם כן בהתייחס לשאלה האם הפרסומים הינם בגדר לשון הרע החלופות בס"ק 2 עד 4 לסעיף 1 של חוק איסור לשון הרע, אינן רלוונטיות במה שקשור למועצה, עברתי על טענות המועצה אך לא ברור הכיצד מתקיים סעיף זה גם ביחס למועצה".

זאב פרידמן:"אני מוחק המועצה המקומית מכתב התביעה שתוסיף להתנהל כתביעת התובע 2 , אין צו להוצאות".

עוד לא ברור אם וגיה כיוף ימשיך את התביעה או שימשוך אותה בזמן שבית המשפט כותב שאין בביקורת כל הוכחה שהדברים בגדר לשון הרע.

העמותה לביקורת גייסה את חברי המועצה מהאופוזיציה שפנו ושאלו באיזה סמכות ומי אישר למועצת עוספיה להגיש תביעה נגד תושבים, העניין לא עלה למליאת המועצה, בסופו של דבר בית המשפט כרגע מוריד את המועצה המקומית מהתביעה הנ"ל נגד העמותה לביקורת בעוספיה.

ראש המועצה בזמן התביעה בראיון לפורטל הכרמל אמר שהוא: "הויטרינה של עוספיה, אסור להשחית אותה"

וגיה כיוףוגיה כיוף ראש המועצה המקומית עוספיה רואה בביקורת דבר חשוב וטוב, אבל לכל דבר יש גבול ומה שקרה בשנה האחרונה, שיותר ויותר מכתבים מגיעים ללשכות השרים וכולם נגד וגיה כיוף ומועצת עוספיה שמואשמת בשחיתות.

וגיה כיוף ראש המועצה מדבר על זה שהוא מוכפש כראש מועצה ולא כמוכר ירקות ושבגלל זה אותה עמותה וחבריה נתבעו, הם מכפישים את כל התושבים בעוספיה שנתנו בוגיה אימון ובחרו בו ולשם כך מחובתו לתת הסבר לאותם תושבים שהאמינו בו  ובחרו בו לתפקיד ראש המועצה.

הנתבעים: העמותה לביקורת עוספיה, אמין זאהר, מסלח עזאם, גמיל חליל, אמיר סעיד, סאבו סקר.

 

לדברים של וגיה בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=d6V7KeDO3P4}

תגובות

10. אמת לפני 9 שנים
אמת
9. פנים לפני 9 שנים
על הפנים
8. ספורטאי לפני 9 שנים
מה עם הספורט
7. عسفاوي صريح לפני 9 שנים
عسفيا
6. העמותה למעקב וביקורת בעספיא לפני 9 שנים
אמת דברתי
5. جربده البلاط לפני 9 שנים
פרסום כוזב
4. תושב לפני 9 שנים
הבלון הריק התפוצץ
3. בחורה לפני 9 שנים
וגיה בקרוב יפסיד הכל
2. עיספאוי לפני 9 שנים
למר וגיה המכובד
1. חליל לפני 9 שנים
כל הכבוד

מומלצים