רפיק חלבי הצליח לפצל בין מועין למרזוק

השותפות בין חברי תנועת الوفاق الديمقراطي אלוופאק אלדמוקראטי בדאלית אל כרמל מתרסקת, מועין חלבי שני ברשימה לא מכבד הסכמים ולא מתפטר לנביה מנסור הבא אחריו ברשימה בטענה שיו"ר התנועה לא כיבד הסכמים, רפיק נחלץ ומינה את מועין לסגן עם סמכות.

03.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רפיק חלבי הצליח לפצל בין מועין למרזוק

בבחירות האחרונות למועצת דאלית אל כרמל התפתח קשר פוליטי חזק בין מרזוק קדור למועין חלבי, שעם ספירת הקולות אם לא היה מרזוק ער מאוד מועין לא היה נכנס למועצה.

בהסכמי התנועה שלהם סוכם שהשני ברשימה מועין חלבי יתפטר אחרי שנת כהונה לבא אחריו נביה מנסור השלישי ברשימה.

רפיק חלבי שמבין שהקואליציה שלו מתפרקת, ממהר להדוף ולמנוע את התפטרות מועין וממנה אותו לסגן עם סמכות בתיק החינוך.

מועין עד היום לא הורגש כלל בשום דבר הקשור לחברה ששלחה אותו, חוץ מלתמוך בהצעות רפיק, כי בקדנציה הזו עבור מועין כל מה שאומר רפיק הוא מסכים גם שהאמת לא כך.

תזכורת למה שאמר לנו מועין חודש לפני הבחירות למועצה, ושימו לב לדברים שלו, מעניין מה השתנה בהם, בנוסף לקטע הראשוני מהחזרת המנדט לתנועה יומיים אחרי הבחירות.

מועין: "דאלית אל כרמל זקוקה לנו יותר מתמיד"

המחנך העיתונאי מועין חלבי שרץ ברשימת الوفاق الديمقراطي לא מבין איך מסוגל ראש מועצה להתגאות בתוצאות כושלות, מועין:"באים ביחד להוציא את העגלה מהבוץ" מועין מאשים בכישלון החינוך את כרמל ורביעה.

מועין חלבי, שני ברשימת الوفاق الديمقراطي, בשבילו להיבחר לכיסא ראש המועצה או חבר במועצה זה דבר שולי, כאשר כל המטרה שלהם זה להיכנס ולהתחיל לשנות את מה שמשאירה המועצה שמסיימת.

מועין:"אנחנו נפגשים ומדברים עם הרבה תושבים שאומרים לנו בגלוי, שהם סומכים עלינו ועל הידע שלנו לעשות למען החברה המקומית בלבד".

מועין: "אני לא מסוגל להבין איך בא אדם להתגאות בתוצאות הבגרות שהם בקושי מגעים ל50 אחוז שזה כישלון, כל ספירה מאפס עד 50 זה כישלון אפילו מאפס עד 60 זה כישלון, בכישלון החינוך אני מאשים את ראש המערכת ראש המועצה ומנהלת מחלקת חינוך".

מועין מדבר על הרשימה וחבריה שהבסיס העיקרי שלהם זה לתרום מהידע והיכולת למען דאלית אל כרמל ושהם לא באים לחפש כיסא או תפקיד כלשהו.

מועין חלבי

לשאלה, מדוע מועין בא לפוליטיקה ולמה עם מרזוק קדור?

מועין לא מתבלבל מהמצב הקיים ולא נתון ללחץ חברה או רכילויות למה זה כן וזה לא, מועין כן מפרגן לראש הרשימה מרזוק ובעיקר מאמין בדרך שהוא וגם תומכיו רוצים לראות במועצה שתקום באוקטובר.

מועין:"הבחירה שלנו כפלג אחמד עלי במרזוק קדור באה כי הוא טוב ועשה מה שהיה צריך לעשות, כל חבר מועצה שנבחר מטעם הציבור הוא נבחר לעשות ומרזוק עשה הרבה בכל תחום שנגע בו, ויתכן אם היה בא אדם אחר יכול להיות שלא היינו מסכימים ללכת איתו כמו שהלכנו עם מרזוק".

"הנהלת המועצה המקומית כשלה כישלון חרוץ בתשתיות ובחינוך ובכל חלקה שנגעה בה, הרבה תכניות לא מומשו עד היום בגלל אוזלת ידם של האחראים במועצה".

"אנחנו בשטח יום יום, אנחנו שומעים את קולם של התושבים ומבינים את זעקתם, כי בסך הכל מה רוצה התושב לקבל?, חינוך, סביבה נקייה והתנאים המינימליים, זה לא נמצא היום בדאלית אל כרמל".

לראיון המלא עם מועין חלבי, בסרטון.

 

{YouTubeVideo id=OIUa10yG37U}

 

מועין חלבי נכנס סאהר בחוץ תלונה שנבדקה ואומתה בועדת הבחירות בדאלית אל כרמל, שנפלה טעות ברישום הפרוטוקול הסופי, החזירה את המנדט לרשימת מרזוק קדור ולקחה את המנדט של סאהר עיסמי. סרטונים

התגלתה אי התאמה בתוצאות אשר נרשמו בדו"ח המסכם של מנהל הבחירות, לעומת התוצאות בפרוטוקול, בעקבות כך הגיש מרזוק קדור תלונה באמצעות עו"ד רמי חלבי לועדת הבחירות המרכזית, בה טען כי בקלפי מס 3 בבית ספר ב' ע"ש קאסם חלבי ז"ל, נרשמו לטובת סאהר עיסמי 61 קולות במקום שקולות אלה ירשמו לתנועת אבנאא אלג'בל של זיאד כיוואן.

בעקבות הפניה של עו"ד רמי חלבי, ועדת הבחירות המרכזית תיקנה את הרשימה והטעות שנפלה בקלפי מס 3

הדבר מכניס את המנדט של מרזוק קדור ומוציא את המנדט של סאהר עיסמי.

מועין חלבי נכנס כחבר מועצה וסאהר עיסמי יוצא. לפי הרישום קולות של תנועת אבנאא אלג'בל נרשמו בפרוטוקול של ועדת קלפי מספר 3 בטעות לטובת סאהר עיסמי.

עם הגשת התלונה ובדיקת כל הפרוטוקול, אומת הדבר כי נפלה טעות והוחלט על החזרת המנדט לרשימת אלוופאק אלדימוקרטי.

כעת יכהנו מרזוק קדור ומועין חלבי כחברי מועצה בחמש השנים הבאות.

שוחחנו רגע אחרי הודעת ועדת הבחירות על כניסת מועין חלבי עם חבר המועצה הנבחר מועין חלבי ועם מרזוק קדור.

מועין חלבי : "היתה טעות טכנית בהעברת קולות מתנועה לתנועה, כרגע הטעות תוקנה ואני חבר מועצה לחמש השנים הבאות".

מרזוק קדור: "היום המנדט השני הוחזר לנו ואנחנו נשפיע יותר חזק במועצה המקומית, אני מבטיח לעשות חפלה حداي ".

מועין ומרזוק

 

{YouTubeVideo id=F-W0PUsK_yg}

{YouTubeVideo id=82q-iPeYUKk}

https://www.youtube.com/watch?v=82q-iPeYUKk

תגובות

3. בחורה לפני 9 שנים
חבל שתמכנו ברפיק
2. דלאוי לפני 9 שנים
רואים הכל
1. חלבי לפני 9 שנים
רפיק הרס הכל

מומלצים