בין המאמנת הנא לאחות מונירה והכימאי ג'מאל

נשים שימו לב, מה שמאפשרת הנא חלבי במתחם הספורט שלה הנא פטניס, זה שילוב בין ספורט וחיים בריאים, ערב של סדנאות ומודעות לטיפול וטיפוח העור, הדרכה לבדיקות אבחון לגילוי מוקדם של סרטן השד ודוכנים לביגוד ותכשיטים.

11.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
בין המאמנת הנא לאחות מונירה והכימאי ג'מאל

מועדון הכושר לנשים הנא פיטנס ממשיך במסורת שלו להעצים נשים ומקיים ערב סדנאות למען הנשים שמשלב יופי וטיפוח, תזונה נכונה ובדיקות אבחונים.

הנא חלבי הציגה את החוגים והפעילות שהיא מקיימת בערב מיוחד לנשים, ודיברה על חשיבות הספורט והטיפוח לנשים, ובעיקר המודעות לגוף ולנפש.

הנא רואה שיש היענות ודרישה לתחום היופי והספורט, בקרב הנשים והצעירות בכרמל ושנשים משקיעות בעצמן, לא רק ביופי אלא בטיפוח ובחיזוק הגוף פיזית, נשים מגיעות יותר לחדר כושר ולחוגי הספורט.

האחות המוסמכת מונירה חמדאן, מבית החולים רמב"ם, הנציגה הרפואית של האגודה למלחמה בסרטן סניף הכרמל דליה עוספיה, העבירה הדרכה לבדיקות אבחון והדרכה לבדיקה עצמית לגילוי מוקדם של סרטן השד וסרטן מעי הגס, לנשים ולצעירות שהגיעו ודיברה על חשיבות המודעות בקרב הנשים לגופן.

מונירה דיברה על זה שיש עליה בסרטן השד במגזר הערבי בכלל והדרוזי בפרט, בגלל שינוי אורח החיים של החברה, ומנתה את הסימפטומים למחלת סרטן השד ושדרך בדיקה ואבחון מוקדם מצילים חיים.

הכימאי ג'מאל חמוד, הבעלים של "איה נטורל", מוצרי טיפוח וקוסמטיקה המבוססים על שמן זית וצמחי מרפא, העביר סדנת יופי וטיפוח העור ממוצרים טבעיים בלבד, נגד הזדקנות העור ושיקומו, ואיך לשמור על עור בריא, על המוצרים של איה נטורל שעשויים משמן הזית ועלי הזית העשירים בנוגדי חמצון, ויטמינים וחומצות שומן אומיגה ששומרים על עור בריא ולא מקומט ועל בריאות השיער וחיזוקו.

הדוכנים במתחם הנא פטניס, הציגו מבחר מוצרים גדול וכולל של קרמים לטיפוח והזנה של חברת איה נטורל, דוכנים של תכשיטים ומוצרי איפור, ביגוד ספורט מקצועיים לנשים ותזונה נכונה .

 

{YouTubeVideo id=lKd-YmhYKg0}

 

ערב בהנא פטניס

תגובות

6. כרמל לפני 9 שנים
ישר כוח לעשיה מופלאה
5. דר אמין זידאן לפני 9 שנים
אלחרקי ברקי
4. אישה לפני 9 שנים
הנא מדהימה כל הזמן מחדשת ומתחדשת
3. עספאני לפני 9 שנים
בהצלחה לכולם ותודה על העלאת המודעות למחלת הסרטן
2. חדיד לפני 9 שנים
ערב מעניין
1. רים לפני 9 שנים
כל הכבוד ובהצלחה

מומלצים