ועד מנצח לארבע השנים הבאות

הבחירות לכנסת בשער אבל בביה"ח כרמל כבר בחרו את ועד העובדים שיוביל את עובדי ביה"ח ב 4 שנים הבאות, מאות עובדים מכל המגזרים בביה"ח כרמל השתתפו בצורה אחראית ומסודרת בבחירות לוועד העובדים, בין הנבחרים לוועד תושב דליה אברהים אבו זלף.

16.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ועד מנצח לארבע השנים הבאות

העובדים שהשתתפו בבחירות בכרמל,  הגיעו ממגזרי הסיעוד, מנהל ומשק, מעבדות. כוח עזר פרא רפואיים ועוד.

מי שזכתה באמונם החוזר של עובדי כרמל זאת הפעם הרביעית ברציפות וקטפה את מרבית קולות העובדים היא היו"ר הנבחר גם השנה האחות פנינה וולף מאגף הסיעוד.

" אני עושה את תפקידי  באהבה רבה תוך השקעה רבה בעובד ביושרה ובמקצועיות, אומרת פנינה. למרות הויכוחים מידי פעם מול ההנהלה אני תמיד רואה לנגד עיניי את שיתוף הפעולה עם ההנהלה ואת טובת העובד ". בעבודתה פנינה היא אחות מיילדת בחדר לידה כבר 29 שנה.פנינה היתה תלמידה במחזור הראשון של אחיות מוסמכות שלמד בכרמל ב 1979 ומאז היא כאן. היא עבדה במחלקת נשים במחלקה הכירורגית וחזרה לבסוף לאהבה הגדולה שלה במחלקת יולדות. פנינה היא בשלנית מדופלמת אוהבת עבודות יד ויצירה והכי חשוב משפחה. פנינה נשואה לאלי שתומך בה לאורך כל הדרך, יש להם 4 ילדים  4 נכדים ועוד 4 שנים להיות יו"ר וועד.

" החזון שלי הוא לתת לעובדים יותר ידע על החיסכון הפנסיוני וזאת בגלל  שהעובדים שלנו מתבגרים ותפקידנו כוועד לחשוב עבורם על העתיד. למרות הקשיים הכלכליים העוברים על כל המשק אומרת פנינה אנחנו בוועד פועלים כדי לתת יותר רווחה לעובדים, יותר ימי כיף, יותר  טיולים, סרטים, מועדון הסרט של כרמל, סדנאות לימודיות ועוד ".

הייחוד בוועד של הכרמל  הוא ברב גוניות שלו ונוכחות של כל הסקטורים. הוועד בכרמל מורכב ממועצה רחבה  עם כ 15 חברים מכל המגזרים  ומתוכו ישנו את הוועד המצומצם בו חברים 10 חברי וועד. כל הנבחרים הינם עובדי בית החולים והם עושים את עבודתם בוועד באופן התנדבותי.

בסקטור הסיעוד נבחרו לוועד החדש :פנינה וולף, יגאל זלטקין, אירנה בראייר, אברהים אבו זלף, אירנה לנצ'ט  אולגה קריסנוב, רחל שפירו,  מוחמד תאיה, יפה איילון, וצילה ברילנשטיין.

מסקטור המעבדות נבחר חאדר בדארנה. מסקטור המשק נבחרו מוסא חוסיין, יבגני בסין, ודב סימון. מסקטור המנהל נבחרו מאיה אזרחי, ומרל סולימאן.

מסקטור כוח העזר והסניטארים נבחרו, חנא חורי ואליאס שמאס. ומסקטור העובדים הפרא-רפואיים נבחרו מנחם פאר ואבירם סיגל.

הועד הנבחר

בתמונה: הוועד החדש והנבחר של כרמל – צילום אלי דדון

תגובות

2. מגדי לפני 9 שנים
אבראהים גאווה לכולנו
1. ד.א לפני 9 שנים
כל הכבוד

מומלצים