מרוץ קשת כרמל לזכרו של מיישר חנן אוחיון שניספה באסון הכרמל

מרוץ "קשת- כרמל" הרביעי לזכרו של מישר חנן אוחיון ז"ל, אשר ניספה באסון הכרמל, ואשר ילדיו שגב וכרמל מתחנכים בבית ספר "כרמל", בנצרת עילית, בניהול : נורית יעקב , פיקוח : דבורי נגר.

18.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון

מרוץ "קשת כרמל" בבית ספר "כרמל" נצרת עילית לזכרו של מיישר חנן אוחיון שניספה באסון הכרמל.

דובר המחוז , דויד גורלי מציין כי במרוץ השתתפו כ-600 רצים מבתי הספר היסודיים : קשת, מנחם בגין, כסולות, עצמון, ארבל וכרמל.
האירוע תוכנן ונוהל על ידי יאיר עטר מורה לחינ"ג בבית הספר ורכז חינוך חברתי.

על הפעילויות בתחנות השונות היו אחראים מתנדבים מתנועות הנוער: מחנות העולים, כנפיים של קרמבו, הצופים ותלמידי בית ספר "שרת". חבריו של חנן ז"ל מכלא שיטה, משמרת א' היו שותפים פעילים ביום הזה. את האירוע איבטחו שוטרי תחנת נצרת עילית ועובדי הביטחון ברשות.
את האירוע פתח בדברי ברכה ראש העיר אלכס גדלקין .

במהלך היום  נמכרו סיכות ובקבוקי מים כתרומה למען ילדי וראייטי וכחלק משיתוף פעולה רציף עם העמותה.
בסיום מקצה תחרותי זכו שלושת המקומות הראשונים בגביעים ובתעודות בטקס חגיגי ומכובד כאשר את הגביעים והתעודות חלקו שגב, כרמל ורוז משפחתו של חנן ז"ל. כל משתתף זכה לקבל מדליה על חלקו באירוע.

מנהלת בית הספר סיפרה כי זו השנה השנייה בה היא  שותפה למרוץ "קשת כרמל" שהפך למסורת בבית הספר וכפי הנראה יהיה גם מסורת עירונית.

"לא הכרתי את חנן אוחיון זכרו לברכה, אך במהלך השנה וחצי הצלחתי להכיר וללמוד על האדם היקר דרך סיפורים: על היותו צנוע, בישן ועניו, על אדם בעל ערכים ומוסר גבוהים, על אהבתו הגדולה לאדם ועל חשיבות המשפחה בעיניו ואהבתו הגדולה לה, על ערך הנתינה שהיה נר לרגליו עד לסוף המר – כל זאת למדתי דרך המשפחה המדהימה שהותיר אחריו הילדים המדהימים כרמל ושגב ואשתו רוז".

מנהלת המחוז , ד'ר אורנה שמחון בירכה בחום  על 'המפעל הערכי , האתגרי , החוויתי , המנציח והמחנך' הזה .

תגובות

מומלצים