מבצעי אכיפה בשטחים הפתוחים ותרגיל במסגרת נפ"ת עמקים

לאור ריבוי תלונות על השתוללות טרקטורונים ואופנועים ביערות מנשה , נחל שופט ובמרחב כולו, התקיים מבצע אכיפה, בהמשך למבצעים נוספים שהתקיימו בחודש האחרון. בנוסף התקיים תרגיל במסגרת אמון של נפ"ת עמקים

18.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מבצעי אכיפה בשטחים הפתוחים ותרגיל במסגרת נפ"ת עמקים

המבצע בפיקוד מפקד נקודת יוקנעם עלית, רב פקד דודי מזרחי כלל את  :שוטרי נקודת יוקנעם עלית, יחידת האופנועים של סיירת אגף התנועה ומתמידי מג"ב של מועצת מגידו.

במהלך המבצע נרשמו 15 דוחות,2 השבתות רכב, פסילה לנהג בפועל, 4 שימועים, 7 הזמנות לדין ועוד... מבצעים אלה ימשכו  לאורך החודשים הקרובים, בהם תנועת המבקרים והמטיילים ברחבי המועצה והמרחב הביוספרי  רבה במיוחד.

התקיים תרגיל במסגרת אמון של נפ"ת עמקים, בשיאו התקיים תרגיל בקיבוץ משמר העמק, נהרס מבנה לצורך התרגיל ,במהלכו  הוצאו לכודים מתוך ההריסות על ידי שלוש כוחות שפעלו בשטח:

יחידת החילוץ של פקוד העורף נפ"ת עמקים, יחידת החילוץ של משמר העמק שכוללת קרוב ל100 אנשים והופעלה במסגרת מתא"ר רעידת אדמה בישוב ויחידת סע"ר ( סיוע עזרה ראשונה) של 60 מתנדבי המועצה .

במהלך התרגיל הופעלו כל אמצעי החילוץ של היחידיות. במהלך התרגיל נכחו, ראש המועצה- איציק חולבסקי ,מנכ"ל המועצה- אברהם אזולאי , מפקד מחוז צפון של פיקוד העורף אלוף ערן מקוב.

במהלך התרגיל הגיע לביקור אלוף פיקוד העורף אייל אייזנברג, שהתרשם מאד מהערכות קיבות משמר העמק ושאר הגורמים שפעלו בשטח.

שמחה נאור, קב"ט המועצה: " אני מברך על התרגיל,  נמשיך בהכשרת המוכנות לחרום של יישובי המועצה, על מנת להיות מוכנים בכל עת שנידרש".

 

מועצת מגידו

צילום: דוברות מגידו

תגובות

מומלצים