טלאל פארס בין המצטיינים הארציים במתנדבי מד"א

25 עובדי ומתנדבי מד"א המצטיינים לשנת 2014 זכו לתעודות הוקרה ופרסים, טלאל מגיע ממשפחה שבה אבא אחות ואח שמתנדבים לעזור להצלת חיים במרחב אשר, טלאל משמש דוגמא אישית לעובדים ולמתנדבים.

19.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
טלאל פארס בין המצטיינים הארציים במתנדבי מד"א

מבצע העובד המצטיין של ידיעות אחרונות על שם נח מוזס ז"ל , 25 עובדי ומתנדבי מד"א המצטיינים לשנת 2014 זכו לתעודות הוקרה ופרסים, אחד המצטיינים וממקבלי הפרס טלאל פארס מתנדב מצטיין מרחב אשר ומתנדב מצטיין ארצי תושב כפר ראמה, מתנדב בתחנת כרמיאל פראמדיק במרחב אשר מתנדב מגיל 15.

טלאל פארס החל להתנדב מגיל 15, לימים עבר קורס פראמדיקים וסיים תואר ראשון בסיעוד באוניברסיטה העברית בירושלים.

טלאל מפגין ידע רב ויחסי האנוש שלו ראויים להערכה. תורם מהידע המקצועי שלו ומחנך לערכים. חלוץ בפעילויות הומניטריות. אדם מסור, בעל מוטיבציה רבה לתרום לקהילה בכלל ולמד"א בפרט, משמש דוגמא אישית לעובדים ומתנדבים.

טקס עובדים ומתנדבים מצטיינים במגן דוד אדום, נערך במרכז מד"א בתל אביב  בטקס המרגש זכו להוקרה 25 עובדים ומתנדבי מד"א על פעילותם הבלתי נלאית להצלת חיים.

מנהל אגף ארגון ומנהל במד"א, מגן צביקה בנדיק אמר : "במהלך שנת 2014, נאלצנו להתמודד לצערנו עם מערכה נוספת, מבצע צוק איתן, מבצע נוסף בו הוכיח מד"א לתושבי מדינת ישראל שיש להם על מי לסמוך, בערב המיוחד הזה אנו מוקירים כל אחד ואחת מכם עובדים ומתנדבי מד"א על אופן ביצוע תפקידכם, ועל המסירות הרבה שאתם מפגינים יום יום וכמובן גם מודים מקרב לב למשפחותיכם שתומכות בכם לאורך כל הדרך ומאפשרות לכם לתת כ"כ הרבה מעצמכם".

נשיא מד"א, אבי זהר, אמר: "זהו כבוד גדול עבורי להיות כאן איתכם. כאשר בודקים ומוצאים איך ארגון כזה מאחד מתנדבים ועובדים לעשייה כזו חיובית תוך רצון ומסירות, זהו דבר בלתי נתפס, מד"א נותן לעובדים ולמתנדבים להגיע לרמה כ"כ גבוהה ויש מצטיינים רבים כ"כ בארגון הזה. זו גם הסיבה שמד"א תמיד מוביל בסקרי אמון הציבור, אתם מצילים חיים וממשיכים לעשות זאת ביום יום בהצלחה יתרה ובתנאים קשים, בשלום ובימי מלחמה. ישר כוח לכולכם!".

יו"ר ועדת אות ואיתור במד"א, סמ"ג עודד סגל אמר: "ברצוני לברך את כולכם על קבלת תארי ההצטיינות. השנה הבחירה שלנו הייתה קשה במיוחד, אתם המצטיינים נבחרתם להוביל את העובדים והמתנדבים כחוד החנית של המערכת ועל כך אני רוצה להודות לכולכם בשם מד"א, הארגון שלנו הוא חזק בזכותכם ובזכות בני משפחותיכם"

יו"ר ועד עובדים ארצי במד"א, תמ"ג עוזר לייפר אמר: "אני שמח ונרגש לפגוש את החבורה המופלאה שעומדת פה לפני. בזכות העבודה של העובדים והמתנדבים שמו של מד"א הולך לפניו. המקצועיות והמקצוענות של עובדי ומתנדבי מד"א היא שם ודבר. תודה לכולכם וברכות חמות על הזכייה באות"

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין סקר אישית את פעולותיהם של העובדים המצטיינים וציין באופן אישי כל אחד ואחת מהזוכים. "כמנכ"ל הארגון בכל פעם מחדש אני מתרגש מטקס המצטיינים השנתי. האירוע הזה תמיד מזכיר לי את התקופה בה אני נבחרתי לעובד מצטיין לפני שנים רבות. הארגון שלנו קוצר שבחים מכל פרנסי המדינה ומרבים בעולם, במהלך 50 ימי מבצע "צוק איתן" עמד מד"א כצוק איתן בזכותכם – עובדים והמתנדבים. הארגון שלנו מורכב כולו ממצטיינים, אתם המצטיינים התורנים של שנת 2014. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו על מנת לברך את בני המשפחה שלכם שתומכים בכם יום יום, לולא התמיכה והכתף הרחבה שהם מעניקים לכם מתוך הבית לא ניתן היה לבצע את המשימות שאתם מבצעים. אני גאה בכם, על ההישגים שלכם ועל היותכם עובדי ומתנדבי מד"א. שאו ברכה "

עמית צורף (17), מתנדב נוער מתחנת רמת גן קיבל תעודת ההערכה ממנכ"ל מד"א על תפקודו במהלך מרתון תל אביב שסייע לטפל בגבר כבן 30 שהתמוטט, איבד את הכרתו ונזקק לפעולות החייאה. עמית תפקד בנחישות, מסירות ומקצועיות וסייע להציל את חייו של המטופל.

מיקי סגל, מנהל מרחב דן במד"א שיבח את פעולתו של עמית: " אני שמח להעניק הכרת תודה מיוחדת למתנדב נוער שהוא גם בנו של אחד הפאראמדיקים הוותיקים במד"א. במרתון תל אביב, 300 מטר לפני קו הסיום, הגיש עמית סיוע מציל חיים לרץ כבן 30 אשר התמוטט ואיבד דופק ונשימה. בזכות פעולתו ונחישותו של עמית שוחרר הרץ לאחר מספר ימים בבית החולים לביתו ללא כל נזק"

בתואר העובדים המצטיינים זכו 13 עובדים, ואילו בתואר המתנדב המצטיין זכו 12 מתנדבים במרחבי מד"א השונים.

מושיקו מוסקוביץ' המשמש כחובש בכיר ונהג אמבולנס במרחב דן נבחר למקום הראשון במבצע "העובד המצטיין במד"א לשנת 2014. הדסה כהן המשמשת כמזכירת אגף המבצעים במרחב מרכז של מד"א נבחרה למקום השני וגל גרנדר, פאראמדיקית מד"א ממרחב ירקון נבחרה למקום השלישי.

טלאל פארס מתנדב מד"א משנת 2002, מתנדב כפאראמדיק בתחנת מד"א בכרמיאל שבמרחב אשר נבחר למתנדב המצטיין הארצי.

במהלך האירוע שרו מתנדבי מד"א לירון כהן ממרחב גלבוע וברק גיאד הלוי ממרחב כרמל בליווי קלידים של אודי גלבשטיין, מד"ר בי"ס לפאראמדיקים של מד"א את שיר התקווה של מירי מסיקה ובסיום הערב שרה הלהקה גם את שיר מד"א המיוחד שנכתב כהוקרה למבצע צוק איתן.

טלאל פארס

צילום מיקי פריידין

תגובות

1. אחד לפני 9 שנים
כל הכבוד כן ירבו כמוך

מומלצים