חודשיים וחצי מועצת דליה מזרימה ביוב לנחל אום אלשוקף

התעלמות מועצת דלית אל כרמל מפניות הציבור שפונים בבקשה לעצור את זרימת הביוב לואדי הגובל באדמתם, הפארק הלאומי התריע והמועצה טענה שהמשאבה התקלקלה ותתוקן מיד ומזה חודשיים וחצי לא קורה כלום.

19.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
חודשיים וחצי מועצת דליה מזרימה ביוב לנחל אום אלשוקף

מבצע הניקיון שהחל בכביש המוביל מדליה לסת שרה ועין הוד נמצא במצב מביך וקשה, משני הצדדים מלא בערימות אשפה מכל הסוגים ונראה מאוד קשה להשתלט על המצב הזה אבל ברצוננו להאמין שאם משלבים ידיים והמועצה רוצה ניתן למגר את התופעה המזיקה הזו של השלכת אשפה למקומות ציבוריים.

בזמן הזה שהמועצה מצהירה שברצונה לפעול נגד מפגעים, היא בעצמה מפגעת וגורמת לנזק קשה לכל הסביבה הירוקה במקום המוכה הזה אום אלשוקף ומזרימה כמויות גדולות של ביוב לואדי בטענה שהמשאבה התקלקלה בשכונה של דליה ותתוקן מיד.

שאלתנו כמה זמן לוקח לתקן משאבת ביוב ?.

כאשר מועצת דלית אל כרמל מתעלמת מהפניות שלנו ושל התושבים, אנו מעבירים תלונה למשרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה ולפארק הלאומי בכרמל.

 

{YouTubeVideo id=U8i3e0E0X0w}

 

נזיה חלבי

תזכורת של הפעילות שעושה מועצת דליה באזור ומעניין איך לא ראו את הביוב שזורם לו חופשי בואדי לכיוון סת שרה.

רשות הטבע והגנים בסיוע המועצה המקומית, החלו במבצע ניקיון נרחב להסיר את ערימות הזבל והפסולת מהאזור המקיף את דלית אל כרמל. צעד ראשון במבצע החל באזור סת סארה וכביש ניר עציון.

רפיק חלבי הודה לאייל כהן מנהל פארק הכרמל, על הפעילות המבורכת ולעאמר חוסיסי חבר המועצה שמוביל את המבצע מצד המועצה ולקק"ל.

בהזדמנות זו, המועצה המקומית דאלית אל כרמל, פונה לכל התושבים לשמור על הניקיון.

 

{YouTubeVideo id=18myNqJ3MyQ}

 

ניקוי חורשות

תגובות

1. תושב דליה צעירה לפני 9 שנים
גם בדליה צעירה

מומלצים