אות המצטיין למתנדבי מד"א כרמל

יו"ר ועד עובדי מד"א מרחב כרמל קובי בן חיים ומאיר שושן מתנדב מהיישוב רכסים, קיבלו את אות העובד והמתנדב המצטיין של מד"א לשנת 2014.

20.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אות המצטיין למתנדבי מד"א כרמל

בטקס העובד והמתנדב המצטיין של הארגון זכו לאות הוקרה והצטיינות של מרחב כרמל קובי בן חיים, חובש נהג אמבולנס אשר נבחר לאחרונה כיו"ר ועד עובדי המרחב המשמש גם אחראי הלוגיסטיקה, ויחד עמו המתנדב מאיר שושן, חובש נהג רפואת חירום בכיר בניידות הארגון.

מגן שמעון ביטון, מנהל מד"א מרחב כרמל: "אני גאה להיות מנהל של עובדים ומתנדבים המהווים מודל לחיקוי והערכה עבור כלל צוותי המרחב".

בטקס רב רושם שנערך במטה הארצי של מד"א הוענקו, כבכל שנה, תעודות הוקרה ומענקים למתנדבים ועובדים מצטיינים בארגון. הטקס נערך מדי שנה בשיתוף ידיעות אחרונות, במסגרת מבצע העובד המצטיין על שם נח מוזס ז"ל. במהלך הטקס, הוענקו תעודות הוקרה ומגנים מיוחדים ל-25 עובדים ומתנדבים מצטיינים, הפועלים במהלך השנה להצלת חיים, במסירות ובהקרבה. אות ההצטיינות והערכה של מרחב כרמל לשנת 2014 הוענקו ליו"ר ועד עובדי מד"א כרמל ואחראי הלוגיסטיקה קובי בן חיים והמתנדב מאיר שושן מתחנת מד"א בחיפה.

קובי בן חיים, בן 37 ותושב חיפה החל את דרכו במד"א בשנת 1996 ואת עבודתו בארגון בשנת 2001. בן חיים נבחר לאחרונה כיו"ר ועד עובדי מד"א מרחב כרמל ומשמש כאחראי הלוגיסטיקה המרחבי וממונה על ניהול בני השרות הלאומי בתחנת מד"א בחיפה בנוסף להיותו חובש נהג אמבולנס. מנהליו משבחים אותו על אופיו האנושי והמקצועי, ומציינים כי הוא מבצע את כל תפקידיו השונים במסירות ובנאמנות תוך שהוא ממשיך להעניק שעות רבות בהתנדבות מעבר לשעות העבודה המקובלות תוך הותרת חותם על כל משימה אותה הוא מבצע. מנהל מרחב כרמל מספר כי מדובר בעובד מסור המבצע כל משימה על הצד הטוב ביותר ואשר משמש דוגמא ומופת לכלל העובדים והמתנדבים. העובדים משבחים את בן חיים על היוזמות המגלה למענם ושמהווה בעבורם אוזן קשבת וגורם מתווך בינם לבין ההנהלה תוך שהוא דואג לצרכים שלהם, לרווחתם ופועל בעבורם ימים כלילות.

מאיר שושן, בן 50, נשוי ואב לשלושה, מתגורר ביישוב רכסים והחל את דרכו במד"א בשנת 1982  שם הוכשר כחובש רפואת חירום ונהג על האמבולנסים בארגון. שושן עובד בבית הדין הרבני בחיפה ובנוסף לכך נרתם באופן קבוע לבצע מדי חודש משמרות רבות בהתנדבות על גבי האמבולנסים הלבנים בתחנת מד"א בחיפה תוך שהוא בולט בנוף המתנדבים ברצון ובאכפתיות אשר באים לידי ביטוי בתרומתו לרווחת המתנדבים בתחנה ולציבור בכלל בפעילות הומניטרית וקהילתית.

השבחים הרבים לו הוא זוכה ממנהליו, חבריו המתנדבים ומטופליו מראים כי מדובר בדמות אהודה וכי תרומתו ניכרת בכל תחום בו הוא עוסק בארגון. מנהל מרחב כרמל מספר כי מדובר במתנדב מסור, חרוץ ואיכותי וכי הארגון זכה באדם בעל יכולת ורצון יוצאים מגדר הרגיל. בנו של שושן, בן 22 ממשיך את דרכו של אביו ומתנדב גם הוא בארגון על גבי האמבולנסים ושותף למלאכת הצלת החיים.

רב מגן אלי בין, מנכ"ל מד"א: "כמנכ"ל הארגון אני מתרגש בכל פעם מחדש מטקס המצטיינים השנתי. אירוע זה מזכיר לי את התקופה בה נבחרתי גם אני לפני שנים רבות לעובד מצטיין. מד"א מורכב כולו ממצטיינים וקוצר שבחים מכל פרנסי המדינה ומרבים בעולם כולו. אני רוצה לברך את בני המשפחה שלכם המעניקים לכם כתף רחבה ותמיכה לביצוע מלוא המשימות החשובות שלכם מדי יום".

מגן שמעון ביטון, מנהל מד"א כרמל: "מד"א כרמל היא משפחה אחת גדולה בה נמנים קובי ומאיר אשר מהווים מודל לחיקוי והערכה בעבור כל צוותי מד"א במרחב. אני גאה להיות מנהלם של עובדים ומתנדבים אלו, המסורים לעבודתם והמשקיעים את מלוא מרצם לטובת קידום פרויקטים חשובים והצלת חיים, פעילות למען הקהילה והזולת, ועל זאת הם ראויים להערכה רבה".

מתנדבי מדא


בתמונה: קובי בן חיים ומאיר שושן עם מנהל מרחב כרמל שמעון ביטון ואחראי המתנדבים המרחבי רוסלן זינגרמן - צילום - דוברות מדא כרמל

תגובות

מומלצים