פעילות אור ירוק בקרב תלמידי היסודי בדליה ועוספיה

כל מה שיכול לסייע לתלמידי דאלית אל כרמל הועד המרכזי עושה ובגדול, בפעילות צוות אור ירוק בבית ספר יסודי דתי אלאשראק, התוצאות מדברות והתלמידים מכירים את הסכנות בכבישים ובעת שהם נוסעים ברכב המשפחה.

23.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פעילות אור ירוק בקרב תלמידי היסודי בדליה ועוספיה

פעילות עמותת אור ירוק בבתי הספר היסודיים כבר התקיימה בארבעה בתי ספר, הפעילות של חברי הועד המרכזי היא מרובה ומסייעת לתלמידים להכיר את הדברים הקטנים עם כל המשתמע מהדבר, בנוסף לשילוב בעלי מקצוע בבתי הספר ופעילות יחד איתם, כמו צוותי הצלת חיים בכרמל דליה ועוספיה, ועוד.

סגל המורים והתלמידים הודו ליו"ר הועד הישובי רביע חלבי ולחברי הועד על מה שעושים למענם.

יו"ר הועד המרכזי בדליה רביע חלבי ביקש באופן אישי יחד עם חברי הועד להודות למנהלת יסודי דתי אלאשראק אכראם להיאני על שיתוף הפעולה בין הועד, העמותה ובית הספר ואמר:"העיקר מה שיביא היום הזה למען ביטחון התלמידים, ביתרת זהירות וחינוך זהירות בדרכים".

התלמידים למדו בפעילות איך לחצות כביש, לאן להסתכל ואיך להתנהג בעת נסיעה ברכב המשפחה ובעיקר ההשלכות שיכולות להיות בעת תאונה או התהפכות רכב.

התלמידים היו מאוד מרוצים מכל הפעילות, הביעו אהדה והבנה לגבי דברים שלא למדו לפני מבני משפחתם והבטיחו שמהיום הם ינהגו אחרת בעת נסיעה ברכב ואף יעשו הכל להשפיע על ההורים שלהם.

 

אור ירוק ביסודי אלאשראק בעוספיה

תגובות

1. علا לפני 9 שנים
مدرسة الاشراق

מומלצים