ביטוח לאומי מתחבר לישובים הדרוזים בכרמל

ככל שנחשפים לפרטים ולמספרים על מצב האוכלוסיה המקומית בכפרי הכרמל אז לומדים על התרבות והמצב של האוכלוסיה המקומית, מנהל סניף חיפה בביטוח לאומי ראיק חיר מעדכן מצב מדויק, דמי לידה בדליה 17 בעוספיה 0

24.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ביטוח לאומי מתחבר לישובים הדרוזים בכרמל

ראיק חיר מנהל סניף הביטוח הלאומי חיפה, תושב כפר מגאר בגליל העליון, מגיע לביקור בסניף המקומי שלו בדאלית אל כרמל להכיר ולחזק את הקשר בין המשרד לביטוח לאומי ולאוכלוסייה המקומית ובעיקר לחשוף את הפרסומים בהם יש את כל הזכויות של הציבור שברובו לא מבקש ודורש את המגיע לו.

ראיק חיר בראיון לפורטל הכרמל מגלה נתונים, גודל האוכלוסייה המקומית בדאלית אל כרמל עומד על  15800 נפש, ילדים 5,040 , קשישים 1.166, אחוז הלידה עומד על 17.

בעוספיה המספרים משתנים ואחוז הילודה בכפר עומד על אפס כמעט, מספר התושבים עומד על 11,100 נפש, ילדים 3590, קשישים 386.

מנהל הסניף, ראיק חיר, פועל יחד עם הצוות המקצועי למען רווחת הציבור והפונים למוסד, וכאן הצוות של דאלית אל כרמל ועוספיה שעושה מזה הרבה שנים את עבודתו בצורה המקצועית והישרה ללא תקלות מיוחדות, מגיע להם הרבה פרגון וכבוד על עזרתם לציבור הפונים ואת זה מבין מנהל הסניף ראיק והנהלת הביטוח הלאומי.

בנוסף מה שכן רצו להעביר לציבור, זה שמגיע לציבור הרבה זכויות, יד מכוונת יעוץ והכונה לועדות הרפואיות וסיוע בהכנת המסמכים הנדרשים ועוד לדעת על הזכויות שלך.

 

 לראיון המלא  עם ראיק חיר, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=p7aDNPH4yps}

ראיק חיר

תגובות

4. מונה לפני 9 שנים
אדיבות ויחס מעולה
3. יפה לפני 9 שנים
עספאוי
2. מהכרמל לפני 9 שנים
מנהל מלך
1. דלאויי לפני 9 שנים
אין מילים תודה לכם על הכל

מומלצים