דיווח: גוגל עובדת על כלי שיאפשר לשלם חשבונות דרך הג'ימייל

 

26.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון

עוד צעד אל עבר העתיד: חברת גוגל (Google) עובדת לפי הדיווחים על כלי בשם Pony Express שיאפשר לנו לשלם חשבונות דרך תיבת הדואר הנכנס בג'ימייל (Gmail), מבלי צורך להתחבר לאתר נותן השירות.

אתר Recode חושף מסמכים וצילומי מסך של הכלי החדש, כמו גם פיצ'ר חדש בג'ימייל שמבקש ממשתמשים להזין מידע אישי כמו מספר זהות ומספר תיק בביטוח לאומי (למשתמשים אמריקאים) עבור חברות צד שלישי, כדי לאפשר לאמת את זהות המשתמש. בחלק מהמקרים מתבקש היוזר להזין גם מספר כרטיס אשראי מובנה.

המטרה היא שכאשר תתקבל בתיבת הדואר הודעה אלקטרונית על חשבון, יוכל המשתמש להקליק על כפתור של "תשלום" – מבלי להזין שום דבר, והתשלום יתבצע באמצעות הפרטים ששמורים במערכת. בנוסף תינתן האופציה לחלק תשלום בין כמה אנשים (במקרה של שותפים), ולהגדיר תשלום אוטומטי בכל פעם שמתקבלת חשבונית חדשה. בג'ימייל ככל הנראה תיווצר גם תיקיה מיוחדת לחשבונות, שימויינו ויאורגנו בתוויות שונות.

סביר להניח שהשירות החדש לא ייקרא בסופו של דבר Pony Express, אך לפי הדיווחים הוא עשוי להיות זמין כבר ברבעון הרביעי של 2015.

מקור: http://www.tgspot.co.il/google-working-on-project-to-let-you-receive-and-pay-bills-directly-inside-gmail/#ixzz3VQpSomis

תגובות

מומלצים