תקיפה אלימה נגד אשת קצין מג"ב הפעיל בפורום גיוס העדה הנוצרית

ריבוי מקרי אלימות נגד אנשים שפעלים לגיוס בני העדה הנוצרית, בשישי בערב בישוב מעיליא הותקפה רעייתו של קצין מג"ב נוצרי חבר בכיר בדסק ביטחון של פורום גיוס העדה הנוצרית וזאת על רקע שירותו ופעילותו בפורום.

28.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תקיפה אלימה נגד אשת קצין מג"ב הפעיל בפורום גיוס העדה הנוצרית

התוקף שגרם לפציעתה של האישה שנזקקה לטיפול רפואי בבית החולים בנהריה, תקף כמה דקות לפני כן באופן מילולי גם את בעלה הקצין שמעודד גיוס נוצרים לכוחות הביטחון.

התוקף גם איים באוזני הקצין כי יפגע באב גבריאל נדאף יו"ר פורום גיוס העדה הנוצרית והמנהיג הרוחני של הנוצרים הארמים בישראל. תלונה הוגשה במשטרת עכו. התוקף נעצר ומעצרו הוארך.

נגד התוקף הוגשו בעבר תלונות על איומים נגד האב גבריאל נדאף ונגד סאמר ג'זין הפעיל בפורום ואב של חיילת בחיל האוויר והוא אף נחקר במשטרת עכו.

בתגובה לתקיפה ולאיומים אומר האב גבריאל כי: "שוב נחצה קו אדום ולא ניתן להמשיך ולמתוח את החבל. מדובר פה בסיכון חיי אדם, בפגיעה בקצינים ובחיילים ופגיעה בתהליך ההיסטורי של שילוב העדה הנוצרית בחברה. ידועים לנו עוד מקרים של אלימות ואיומים גם נגד חיילות וחיילים נוצרים ובני משפחותיהם שנמנעים מהגשת תלונות בשל התעלמות מערכת המשפט מהנושא".

האב גבריאל אמר והוסיף: "עצם העבודה שעשרות תיקים על אלימות, איומים והסתה נגדי ונגד פעילים בפורום גיוס העדה הנוצרית מעלים אבק בפרקליטות מבלי שמתקבלת החלטה בעניינם היא אות קלון על מערכת המשפט כולה. אני קורא מפה ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה להתעשת כי הם הנושאים באחריות למה שקורה ולמה שעתיד לקרות אם לא יפעלו לאכוף את החוק ולעצור את האלימות.

בפורום גיוס העדה הנוצרית הוסיפו כי אנשי הפורום מתכוונים להפגין בקרוב מול בתיהם של היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה ולקרוא להם לא להפקיר את הנוצרים הישראלים.

תגובות

מומלצים