תלמידי בי"ס יסודי דליה ב' לומדים בטכניון

בית ספר דליה ב' דלית אל כרמל חרט על דגלו, מצוינות אישית כדרך חיים, קידום מצוינות בתחום האקדמי מדעי.עשרים תלמידים מבית הספר למדו באגף נוער שוחר מדע בטכניון.

29.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תלמידי בי"ס יסודי דליה ב' לומדים בטכניון

עשרים תלמידים מבית הספר מכיתות ה' -  ו'  למדו פעם בשבוע במשך שעתיים באגף נוער שוחר מדע בטכניון חוג "אשנב למדע" עם מרצים מהטכניון. מורים מבית הספר התלוו למפגשים השבועיים שדאגו לרווחתם והשכלתם של התלמידים .

התלמידים למדו חשיבה מדעית, פיזיקה, כימיה, ביולוגיה ומחשבים. כמו כן תרגלו באמצעות ניסויים מדעיים  מעבדתיים מהנים תופעות מדעיות בכל התחומים שנלמדו.

ביום רביעי בתאריך 25.3.2015 התקיים יום שיא כסיום לחוג. יום השיא כלל  סיור למורים, הורים ולתלמידים בטכניון בין הפקולטות השונות בהדרכת הרכזת האקדמאית ומדריך מהטכניון. קבלו המשתתפים  מידע אודות נושאים הנלמדים בפקולטות השונות. אחר כך ההורים צפו בסרטון אודות הטכניון. התלמידים הציגו בפני הנוכחים את הניסוי שלהם  "תחרות הביצה".

מנהלת בית הספר רימא נאטור ציינה במילה שלה שבי"ס דליה ב' היה הראשון מכל בתי הספר היסודיים בארץ שקשר קשר עם הטכניון בשנת 2005 ויזם חוגים לתלמידיו. מטרת ביה"ס להכין ולהנחיל ערכים אקדמאיים ולעודד את התלמידים לשאוף ללימודים אקדמאיים במוסדות להשכלה גבוהה, ולעודד למצויינות.

המנהלת הודתה להורים שאפשרו לתלמידים ללמוד וליהנות מהחוג במוסד הטכניון, הודתה לראש המועצה שהגיע במיוחד לברך את התלמידים, ההורים והמורים.

יסודי ב

ראש המועצה רפיק חלבי ברך את המאמצים של ביה"ס להנחיל ערכים למצויינות, ברך את המנהלת על הראיה הרחבה וארוכת הטווח, לטיפוח המצוינות ועידוד ההשכלה הגבוהה. בנוסף ברך את הצוות החינוכי שליווה את התלמידים ואת ההורים התומכים בעשייה הבית ספרית.

בסוף המפגש התלמידים קבלו מתנות ותעודת השתתפות בחוג "אשנב למדע" מהיחידה לנוער שוחר מדע בטכניון.
תודה לכל המורים אשר שליוו את התלמידים במפגשים תודה מיוחדת למורה עביר חלבי שרכזה את החוג. ותודה לאמירה איוב יו"ר ועד הורים על הליווי והתמיכה לכל אורך הדרך.

תגובות

1. הורה לפני 9 שנים
שיתוף פעולה פורה

מומלצים