39 חברי הכנסת החדשים בכנסת ה20

יו"ר הכנסת לחברי הכנסת החדשים: "בקרוב תגלו את עוצמת ההשפעה שלכם על חייהם של אנשים" יום העיון למחוקקים החדשים, בארגונה של מזכירת הכנסת ירדנה מלר-הורוביץ, בעיצומו

31.03.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
39 חברי הכנסת החדשים בכנסת ה20

39 חברי הכנסת החדשים, אשר יושבעו בעוד יומיים לכנסת ה-20, התכנסו היום במשכן הכנסת ליום עיון בארגונה של מזכירת הכנסת, ירדנה מלר-הורוביץ. במהלך יום העיון שיתקיים עד לשעות אחר הצהריים, צפויים המחוקקים הטריים ללמוד על עבודת הכנסת וועדותיה, על הייעוץ המשפטי והחקיקתי, על שאילתות ומרכז המחקר בכנסת, ועל סוגיית אבטחה וביטחון במשכן. חברי הכנסת המיועדים אף נוטלים חלק בטקס השקת השדה הסולארי של המשכן וישתתפו בסיורים מודרכים במשכן ובמליאה.

בפתח יום העיון, אמר יו"ר הכנסת יולי יואל אדלשטיין לחברי הכנסת החדשים: "אני קצת מקנא בכם, קנאה חיובית כמובן; אין דבר המשתווה לתחושת ההיבחרות ולהצהרת האמונים בפעם הראשונה. בקרוב תופתעו לגלות דברים אחרים משחשבתם ועומקים שונים לגמרי מהמצטייר בתקשורת. בעיקר תתרגשו מעוצמת ההשפעה שתהיה לכם על חייהם של אנשים. במשכן הזה אפשר גם להיות בטלן, אבל לא הרבה כאלה זכו להיבחר בשנית. הכל תלוי באחריות הציבורית ובמוטיבציה האישית של כל אחת ואחד מכם".

ותיק חברי הכנסת, עמיר פרץ, תרם לנוכחים מנסיונו: "אין עבודה מהנה ומרגשת יותר מהעבודה הפרלמנטרית. לא באתם לנהל מציאות, אלא לשנות אותה. עברנו מערכת בחירות סוערת, וכעת על כולנו לפעול על מנת לאחד את השורות. שיתופי פעולה בין חברי הכנסת מכל הסיעות הוא תנאי הכרחי להצלחתכם".

מזכירת הכנסת, ירדנה מלר-הורוביץ, סיפרה: "זו הכנסת ה-12 שיש לי זכות להיות בפתיחתה, בתפקידים שונים. השנים הרבות אינן גורעות מההתרגשות. נהפוך הוא, עוד יותר. כל פתיחה היא חדשה והתקווה שתהא כנסת טובה מקודמתה. יום העיון וההיערכות לקליטתכם נועד כדי לערוך לכם היכרות עם הכנסת, התהליכים הפרלמנטריים וגם עם המבואות והמסדרונות בהם תתהלכו בשנים הקרובות, שיאפשרו לכם למלא את שליחותכם".

מנכ"ל כנסת, רונן פלוט, הדגיש כי לשכתו פתוחה תמיד בפני חברי הכנסת: "אל תהססו לפנות בכל דבר ועניין. אני מאחל לכולנו לעבוד יחד באידיליה. בהצלחה לכם".

תגובות

מומלצים