איך מייבאים בגדים מסין?

לסין יש כישורים ומפעלים שמתאימים לייצור כול דבר בתחום הבגדים, החל מהשמלה הקטנה, השחורה, המסורתית וכלה בחליפות לגברים ואוברולים לתינוקות.

02.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
איך מייבאים בגדים מסין?

כאשר מייבאים בגדים מסין עומדות בפניכם שלוש אפשרויות משמעותיות:

ייבוא בגדים מוגמרים שיוצרו במפעל – המשמעות היא שימוש בדוגמאות קיימות של המפעל עצמו.
ייצור בגדים בסין לפי העיצובים שלכם – במקרה זה אתם שולחים למפעל בסין את העיצובים שלכם כדי שייצר לפיהם את הבגדים. לעיתים קרובות דרך זו כרוכה בסיכון גבוה ובשיעורי הצלחה נמוכים.
עיצובים ודוגמאות מקומיות – זוהי הדרך הטובה ביותר לשלוט באיכות ובהתאמה הסופית של המוצר. אלא שיהיה עליכם להתכונן לעבור שלבי דגימה מרובים ולאפשר את הזמן הנדרש לתהליך זה.

האתגרים שמצפים ליבואן הבגדים מסין

מידות וסטייל – אלו הם שני האתגרים שאיתם תידרשו להתמודד. שוק הבגדים הסיני מאופיין במידות שהן בדרך כלל קטנות יותר בהשוואה לשוק המערבי. מצב זה מעמיד אתגר בפני היבואן שצריך לייצר בגדים במידות גדולות יותר מהמקובל בסין. נושא מידות הבגדים אינו מוסדר ברוב השווקים המערביים. לכן, היכולת להפחית את הסיכון כתוצאה ממידות לא מתאימות ולייצר בגדים במידות הנכונות – מהווה אתגר חשוב.
מפעלים סיניים אוהבים לקחת על עצמם ייצור של סגנונות חדשים, אבל חשוב להיות מודעים להגנה על העיצובים שלכם כך שהם לא יהפכו ל"עיצובי המפעל" ולא יופצו למתחרים שלכם.

בחירת ספק סיני לבגדים שלכם

בדקו איזו משתי הדרכים הבאות יכולה להבטיח לכם חסכון בעלויות יבוא מסין:

א. הדרך הראשונה, הקלה והמהימנה ביותר היא להשתמש בשירותיה של חברה מקצועית בעלת מוניטין שעוסקת ביבוא מסין ומעמידה לרשות היבואן צוות עובדים שאמון על איתור ספקים ויצרנים מתאימים בסין.

ב. הדרך השנייה והמאתגרת יותר היא לאתר את הספק הסיני בכוחות עצמכם. תצטרכו לעבור על רשימות ספקים מקוונות באתרי האינטרנט, ולמצוא את הספק המתאים מתוך אלפי ספקים ותצוגות של מגוון מוצרים וסגנונות בתחום הביגוד. תהליך שכזה לוקח זמן ומצריך מיומנות, בדיקת נאותות והרבה סבלנות. אם בחרתם בדרך זו יהיה עליכם:

ייבוא מסיןלבחור בהקפדה את הסוחר וסוכן המכירות – כיוון שיהיה עליכם להתמודד ישירות עם מקבלי ההחלטות במפעל.
לתאר באוזני היצרן בתשומת לב מרבית את הכמויות הצפויות – אם ליצרן יש 10,000 עובדים וספקים שעומדים לרשות רשת קמעונאית עולמית ענקית, הוא עלול להיות גדול מדי עבורכם.
להתמקד בסטייל ובהתמחות שלכם – תוכלו לעשות זאת על ידי מציאת יצרן שמייצר בסגנון דומה ככול האפשר לסטייל שלכם, ומשתמש בסוגי הבדים המועדפים עליכם.

כיצד לייבא בגדים ממותגים מסין

החליטו על טווח הייצור ההתחלתי של הבגדים שלכם, ובחרו בין האפשרויות הבאות:
- ייצור בגדים מוכנים (ready made) – ייבוא בגדים מוכנים של המפעל בסין.
- ייצור בגדים OEM – Original equipment manufacturer. מיתוג לפי הדרישות שלכם. בשיטה זו הבגדים מיוצרים על ידי חברה א' ונמכרים תחת המותג של חברה ב'. למשל, מכשיר האייפון מיוצר במפעל בסין אבל זוכה ביוקרה של המותג המפורסם Appel.
- ייצור בגדים ODM – Original design manufacture. ייצור בגדים לפי העיצוב והמפרט הפרטי שלכם ומיתוגו לפי דרישתכם. למשל, מיתוג הבגדים על שם חברה אחרת למטרות עסקיות. בדרך זו חברות יכולות למכור מוצרים תחת המיתוג שלהן, מבלי שיצטרכו להתנהל מול היצרנים עצמם.

באדיבות http://www.sw-trade.co.il/

תגובות

מומלצים