פואד: "הכדורגל בדליה הולך לכיוון לא טוב"

התייחסות פואד קרא להפסד הפועל דליה "לא היה שחקן בדליה שלא פנינו אליו, הם העדיפו לשחק בחוץ, האיחוד כשל, פעם בגלל מכבי ופעם בגלל הפועל, לא יכולים עם אפס תקציב מהמועצה לעלות ליגה, זה חומר למחשבה לעאמר חסיסי, לקהל דליה, אף אחד לא מאשים אותם שהם לא מגיעים למגרשים, אין כדורגל בדליה".

03.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
פואד: "הכדורגל בדליה הולך לכיוון לא טוב"

פואד קרא מנהל הפועל דליה "אם חוזרים אחורה לא היתה קבוצה, אנחנו רצינו להשאיר קבוצה בליגה, אחר כך עם האוכל בא התיאבון, אני תמיד אמרתי לא חייבים לעלות ליגה אנחנו מגייסים כסף לקבוצה ולא רואים בהפסד אכזבה כי הפועל דליה לא בשלה לעלות ליגה, באקה מגיע לה יותר מבחינת קהל ותקציבים שמקבלת מהעירייה, עצם העובדה שהגענו לאן שהגענו זה בסדר ולא צריך לקחת את זה קשה, במבחן העליה במבחנים קשים נפלנו".

פואד: "בתחילת העונה כשישבתי עם אחמד והב היו רגעים שרצינו להרים ידיים כי לא היה מאיפה לתחזק את הקבוצה, אמרנו נתחיל לאט לאט, עם מה שיש צעירים מדליה ועוספיה, וכך לאט לאט רקמנו גידים, יש דברים טובים שעשינו, החזרנו את האימון בקבוצה, החזרנו שחקנים ועצם העובדה שלא הייתה כוונה בחדר ההלבשה לעלות ליגה זה עשה הרבה שקט".

פואד: "לגבי הטענות שבהפועל דליה ישנם הרבה שחקני רכש, לא היה שחקן בדליה שלא פנינו אליו, הם העדיפו לשחק בחוץ, כל האווירה סביב הכדורגל בדליה היא לא בריאה, זה גם נותן לשחקני הבית לברוח החוצה, וזה גורם לקהל לא להגיע".

פואד:"אני וחבריי עדיין יכולים לגייס כספים אבל זה לא ליגה א, ממשיכים כרגיל משבת לשבת, מבחנים אנחנו צריכים לארח, יהיה מאוד קשה לעלות ליגה, אתה לא יכול עם אפס שקל מהמועצה להגיד שברצונך לעלות ליגה, זה חומר למחשבה לעאמר חסיסי מחזיק תיק הספורט במועצת דליה".

פואד: "איחוד שתי הקבוצות כשל, פעם בגלל מכבי, ופעם בגלל הפועל, את בעיית האיחוד ניסיתי לפתור ולא יצא לפועל מהרבה סיבות, הרבה טרפדו את העניין, כרמל נסראלדין ראש המועצה דאז מאוד רצה ומהנהלת מכבי לא הסכימו, אחרי זה היה הפוך רושדי יזם ואצלנו בהפועל לא הסכימו".

פואד: "לקהל של דליה, אף אחד לא מאשים אותם שהם לא מגיעים למגרשים, אין כדורגל בדליה, אני מבין את הקהל של דליה שהפסיק להגיע למגרש, התוצאות הלא טובות באחרונה וההליכה מאכזבה לאכזבה גרמו להם לנטוש, אני מבין אותם אבל לא מצדיק אותם, אם רוצים כדורגל אז צריכים להגיע, לקבוצה דרוש עידוד מורלי וכספי כדי לעזור לקבוצה להצליח".

"הכדורגל בדליה הולך לכיוון לא טוב, כי אין יסוד אין מחלקת נוער רצינית, אין מתקנים ואין תקציבים".

פואד קרא

תגובות

18. שלמה המלך לפני 9 שנים
שירבו כמוך אבל יתפכחו
17. מבין עניין שבא מהספורט לפני 9 שנים
הפועל מנוהלת פוליטית זאת האמת כנסו
16. משהו לפני 9 שנים
כשלון
15. וותיק לפני 9 שנים
הבעיה ברורה כנסו
14. אחד ממשפחת הפועל לפני 9 שנים
פואד אדם הכי לאר׳ג בקבוצה
13. אוהד הפועל לפני 9 שנים
פואד תמשיך לתת לקבוצה
12. חלבי לפני 9 שנים
עם כל השגיאות שלכם עדיין אין מלבדך שתרם מכיסו האיש
11. ספורטאי לפני 9 שנים
ברכות לפואד קרא
10. יוסף לפני 9 שנים
הפועל אכזבה גדוחלה
9. תושב אוהב כפרו לפני 9 שנים
הכל פוליטיקה
8. מאת מי שהיה קרוב לפני 9 שנים
שחקני נוער שהלכו לעיבוד
7. חלבי לפני 9 שנים
בהצלחה לקבוצות דליה
6. דילאוי לפני 9 שנים
נו באמת !!
5. אוהד הפועל לפני 9 שנים
פואד אתה צודק במאה אחוז אבל
4. שחקן לפני 9 שנים
הנהלות כושלות
3. אוהד לפני 9 שנים
הכל הולך פוליטיקה גם בכדורגל
2. אדום לפני 9 שנים
כל מילה בסלע
1. אוהב כדורגל לפני 9 שנים
צריך איחוד

מומלצים