רושדי "כולם מדברים על טובת הילדים אבל לא עושים כלום"

רושדי נסראלדין יו"ר מכבי דליה יוקנעם מרוצה מעונה טובה במכבי ומפרגן לצוות המקצועי ולהנהלה ובעיקר מתייחס לאיחוד ולהפקר מצד מועצת דליה, רושדי קורא למועצה לקרוא למגרש הכדורגל בדליה ע"ש שבלי והבה ז"ל.

06.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רושדי "כולם מדברים על טובת הילדים אבל לא עושים כלום"

רושדי: "המהלך לכיוון יוקנעם היה נכון ויזום מצידנו כי אני אישית ניסיתי הרבה לגבש הסכמה עם עאמר חוסיסי ושבלי והבה ז"ל לאחד לקבוצה אחת, הדבר לא צלח מכל מיני סיבות".

רושדי: "התייחסותי למה שאמר חברי פואד שאני מאוד מכבד, עם החברים שאיתו רדואן והחברה הצעירים, אם היו באים ומושכים בחוטים בצורה נכונה, מזמן היינו כבר מאוחדים".

רושדי:"במכבי יש קבוצה צעירה וטובה, חוסר משאבים זה שם המשחק, אבל חשוב לציין שהקבוצה היחידה ששרדה והצליחה זה מכבי דליה, היו בתחילת העונה מספר טעויות שנעשו ע"י מנהלים שלנו, אבל מיד התאוששנו ושיקמנו את הקבוצה בצורה נכונה, לנו אין מגרש אין תנאים לאימון והחוסרים רבים, מקסימום אנחנו יכולים לשחק בליגה א ולא מעבר":

רושדי:"לילדי מכבי ישנם ימים שאין לנו איפה לתת להם להתאמן, בישוב הזה כולם מדברים שצריך להשקיע בילדים ובנוער, אבל בפועל אף אחד לא עושה כלום למענם ולא מתייחס לילדים האלה, ההורים של הילדים האלה משלמים ארנונה למען הישוב, במקביל לא מוצאים מקום להתאמן בו, אנחנו מכספינו ומהשקעתנו נותנים מסגרת לילדים האלה במקום המועצה ואם נשקיע בילדים האלה גם העדה והכפר והמדינה מרוויחים אותם".

רושדי:"חלק מהמעבר לשחק ביוקנעם היתה לנו כוונה לשלב את ילדינו עם ילדי יוקנעם, ע"מ שיוכלו כולם להשתלב בין תרבויות ולא רק בצבא, אנחנו עושים הכל למען הקהילה המקומית ולא למען אינטרס אישי, הכול בא על חשבוננו ואני כאן מתייחס לכולם, אני לא לבד, איתי עוד הרבה שותפים בעשיה למען הצלחת הפרויקט החינוכי והמפעל החיוני הזה".

רושדי:"בזמנו קראתי לשבלי והבה ז"ל נשיא הספורט בכרמל, אני שואל איפה התרומה של האיש הזה שנתן מעל 35 שנה למען החברה והכדורגל? איפה ההערכה של שבלי והבה היום?, לפחות היו קוראים למגרש על שמו של שבלי, צריך לתת דוגמא והנצחה לאותו אדם שהיה הכול במגרש הכדורגל בדאלית אל כרמל".

רושדי: "צריך לחבר את דאלית אל כרמל ויוקנעם יחד עם עוספיה כקבוצה אזורית בליגה בכירה, כך יהיה עניין ומטרה לאותם ילדים וצעירים שרוצים לפרוץ דרך המגרש, לתת להם אפשרות שכאן הם יכולים להצליח".

 

לכל הדברים של רושדי  נסראלדין, בסרטון

 

{YouTubeVideo id=Kk6pj5CQ5Pg}

רושדי נסר אלדין

תגובות

22. ואחד לפני 9 שנים
לרושדי נסר אלדין אישי
21. שחקן לפני 9 שנים
רןשדי תודה על הכל
20. מקורב לפני 9 שנים
למגיב 10
19. צודק לפני 9 שנים
מצדיק אותך מילה מילה
18. ספורטאי לפני 9 שנים
רושדי עלה והצליח
17. מכבי דליה לפני 9 שנים
בייג לייק
16. אוהדים לפני 9 שנים
תודה
15. לאבו ענאן לפני 9 שנים
אוהבים אותך
14. שחקן לפני 9 שנים
תקשיבו טוב
13. מס 11 לפני 9 שנים
ברור מי אתה אבל אתה לקחתה ממכבי להפך לרושדי
12. תושב לפני 9 שנים
ל 11
11. איש הנהלה ותיק לפני 9 שנים
למספר 10
10. מבין עניין לפני 9 שנים
כן ירבו אדם גדול
9. גדול לפני 9 שנים
מכובד
8. תושב אמיתי לפני 9 שנים
למגיב מס 1 האדם מפרגן לכולם וענה על השאילות
7. דלאוי לפני 9 שנים
מר רושדי המכובד ולכל הספורטאים תבינו
6. והבאני לפני 9 שנים
הבעיה היא רפיק חלבי ,עאמר חוסיסי,רדואן נטור
5. אוהב את הישוב לפני 9 שנים
רושדי אתה מדבר מאוד לעניין ועל הווי והיו שומעים לך
4. תושב לפני 9 שנים
איש עם ראש על הכתפיים
3. אוהדים לפני 9 שנים
רושדי ירבו כמוך
2. אוהד הפועל ומכבי לפני 9 שנים
כל הכבוד
1. אוהד מכבי לפני 9 שנים
להעריך אנשים עם עשיה

מומלצים