שאלה לגבר הדרוזי למה אתה נפגע ?

אני לא מבינה מדוע הגבר הדרוזי נפגע כאשר הוא מגלה או שומע שדרוזית יוצאת עם לא דרוזי וחשוב לי להבין, אני בחורה דרוזית מאחד הכפרים רוצה שהגבר הדרוזי יסבול.

08.04.2015 מאת: אישה
שאלה לגבר הדרוזי למה אתה נפגע ?

הגענו למצב שבו ניתן לעשות הכל במיוחד אצל הבנות שיצאו מהמסגרת או שעזבו את הכפר והחלק השני של בנות שהן בלילה בכפר וביום בעיר עם אותו מאהב לא דרוזי ויש כאלה הרבה מאוד.

הבהרה למה אני מעלה את הנושא לדיון וחשוב לי ביותר שכולם יבינו שמה שנמצא אצל גבר זה אותו הדבר אצל בחורה ולא משנה מאיזה עדה.

בזמנו לא היתה אפשרות להתחבר במהירות לחברה בסביבה, היום זה שונה ויש הכל, תחבורה טלפונים וניתן להגיע לכל מקום ולהשאר כמה שרוצים בכל הדרכים המקובלות.

כשמדברים עם גברים דרוזים וחלקם מתגאה שיש לו חברה מחוץ לעדה, הוא לא מבין שמה שמגיע לו גם מגיע לבחורה הדרוזית, מה שהשתנה היום זה שיש הרבה הזדמנויות וחלקן הגדול מנצל אותה.

הבחורה הדרוזית ובמיוחד הדור החדש שונה לגמרי מהדורות הישנים, היום החשיבה וההסתכלות על החיים שונה לגמרי, ובמיוחד שברוב המשפחות אין משמעת דתית ואין הסבר מה מותר ומה אסור וכולם מתנהגים כאילו הכל מותר, אז הבחורה נפתח לה חלון הזדמנויות ופתאום מוצאת את עצמה מחוברת לגבר לא דרוזי.

הבחורה בדרך כלל שומרת את הכל בסוד ולא משתפת חברות עד שזה פתאום מתגלה אצל צעיר או צעירה שנתקלים בדרך מקרה עם אותו זוג ואז מתחיל כל הבלאגן, למה זה קורה לנו? כי אנחנו לא רוצים שזה יהיה אצל בנות העדה אבל אצל הגברים הכל מותר.

תגובות

7. חלביה לפני 9 שנים
כל הכבוד לך אני אומרת את זה כל הזמן
6. אישה לפני 9 שנים
למההההה נפגע?
5. מישהי לפני 9 שנים
לאמין...
4. מדליה לפני 9 שנים
מי אשם
3. ח.ס לפני 9 שנים
הדרך לשום מקום
2. אמין לפני 9 שנים
שאלה לגבר דרוזי
1. أبن التوحيد לפני 9 שנים
يا حيف

מומלצים