תחנה נולדה תחנת ''זבולון''

תחנת כיבוי אזורית חדשה קמה לה , תחנת זבולון שמורכבת מתחנות עכו, נהריה ובקרוב תחנת ג'וליס אשר נמצאת בישורת האחרונה של הליך בנייתה, למפקדה הראשון של תחנת זבולון מונה טפסר חזי לוי.

14.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תחנה נולדה תחנת ''זבולון''

בטקס צנוע אך מרגש הועברה היום האחריות על מה שבעבר היה חלק מאיגוד ערים גליל מערבי לידי מחוז חוף ותחנה אזורית חדשה נולדה: תחנת זבולון.

במהלך זה הושלמה הנחיית הממשלה להתאים את גבולות מחוזות הכיבוי לאלו המקובלים במשטרה ותא שטח נוסף ועצום בגודלו אשר בתחומיו חיים כ270 אלף בני אדם התווסף אל מחוז חוף.

תחנת זבולון מורכבת מתחנות עכו, נהריה ובקרוב תחנת ג'וליס אשר נמצאת בישורת האחרונה של הליך בנייתה. למפקדה הראשון של תחנת זבולון מונה טפסר חזי לוי, עד לאחרונה קצין האג''מ של מחוז צפון אשר במהלך זה בעצם ''חוזר הביתה'' אל מחוז חוף, בו החל את דרכו.

בנאום אשר נשא טפסר לוי הדגיש את האתגר הגדול העומד לפניו בבניית תחנה אזורית חדשה על כל המורכבות שבדבר ואל מול האתגרים המקצועיים אשר בפתח הן כפועל יוצא של המציאות הביטחונית בגבול הצפון, הן במישור של הקיץ הארוך אשר ממתין לנו מעבר לפינה.
מפקד מחוז חוף טפסר בכיר דני חנניה חבש כיפה על ראשו עת ברך ''שהחיינו'' על הגעתנו לרגע מרגש זה.

טפסר בכיר חנניה הדגיש כי לא יחסכו ציוד ואמצעים ככל שידרשו על מנת לעזור בבניין התחנה החדשה. בניית התחנה על שלוחותיה נמצאת בראש סולם העדיפויות, ואין לנו כל ספק כי תחנת זבולון תהווה המשך ישיר וטבעי לאחיותיה- תחנות חיפה וחדרה , תשמור על רמת מוכנות גבוהה, ותתן בכל עת מענה מקצועי ושרות משובח לאזרח.

את הידיעה מסר להב/מ צ'ובוטרו  אורי

כיבוי אש

תגובות

מומלצים