אמל כותב ללוטפי ז"ל

יו"ר יד לבנים הדרוזים אמל נסראלדין, במכתב לבן לוטפי ז"ל שנפל בערבה בקרב נגד מחבלים ביום האחרון לשירותו הצבאי ב1969, אמל "בקרב חוסלו המחבלים, אבל גם אתה נפלת זקוף קומה כגיבור".

21.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
אמל כותב ללוטפי ז"ל

אמל נסראלדין:

לבני היקר לוטפי ז"ל

עברו הרבה שנים מיום שנפלת בקרב נגד מחבלים, שבאו בשנת 1969 לאזור הערבה במטרה להרוג יהודים בני היישובים עין יהב וחציבה.

לוטפיהיית בדרכך הביתה, לאחר שסיימת את תקופת שרותך, שנמשכה 5 שנים, אבל וכאשר שמעת על המרדף ויתרת על נסיעתך לחיק משפחתך והחלטת להוביל את הכוח הלוחם נגד אויבי המדינה ואזרחיה.

בקרב חוסלו המחבלים, אבל גם אתה נפלת זקוף קומה כגיבור בן לעדה הדרוזית הגאה בעצמה ובמדינתה ישראל.

ליוו אותך אלפי מתאבלים לבית הקברות הצבאי בעוספיא ובראשם השיח' אמין טריף ראש העדה ושר הביטחון מר משה דיין אשר אמר: משפחת נסר אל דין השכולה: "הרשו לי להביע את צערי העמוק ואת השתתפותי באבלכם. רב סמל לוטפי נפל בגבורה בקרב בהגנה על אזרחי המדינה וגבולותיה, העדה הדרוזית קטנה במספרה וגדולה בכוחה ונאמנותה למדינה, ממשלת ישראל מרכינה את ראשה וצה"ל מוריד את דגלו ביגון ובגאווה לכבודו של הגיבור לוטפי שהקריב את חייו הצעירים למען צבאו ומולדתו".

אמל נסר אלדיןלוטפי יקירי אני מאד מצטער שלא היית בחיים, כאשר נבחרתי לכנסת, אבל מבקש להודיע לך שאני מילאתי את חובתי נאמנה לעדתי וגם למדינתי.

אני ובני משפחתי שהכרת ממשיכים בדרכך על אהבת המדינה והעדה ומנקודה זו אני מטפל במשפחות השכולות וגם במכינה קדם צבאית שהקמתי, כדי לגדל בנים צעירים על אהבת המדינה וצה"ל, כאשר היעד שוויון בינינו לבין העם היהודי במדינת ישראל, על פי החלטת הכנסת והממשלה מס' 373.

יהי זכרך ברוך!

אמל נסר אל דין
יו"ר יד לבנים הדרוזים
והמכינה קדם צבאית

תגובות

2. מוניר לפני 9 שנים
יהי זכרו של לוטפי ברוך
1. נסראלדין לפני 9 שנים
שני גיבורים

מומלצים