לזכרו של סגן חוסאם מרעי ז"ל

לזכרם של אותם גיבורים שנקטפו בטרם עת, סגן חוסאם מרעי ז"ל בן ג'מילה וסלמאן, נולד בחורפיש בה' בשבט תשל"ט, 2/2/1979 שירת בחיל האויר יחידה אגד נ"מ מרכז 167, נפל בעת שירותו בכ"ד באלול תשס"א 12/9/2001, מקום קבורה חורפיש בן 22 בנפלו.

21.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
לזכרו של סגן חוסאם מרעי ז"ל

חוסאם נולד בתאריך 2/2/1979 בבית החולים בנהריה וגדל בחורפיש.

את לימודיו היסודיים עשה בבית הספר בחורפיש, את לימודי התיכון החל בבית הספר הטכני של חיל האוויר במשך שנה ולאחריה שלוש שנים בבית הספר הימי במכמורת.

כשהתגייס הוצב בנ"מ עבר טירונות בביסנ"מ ולאחריה קורס סטינגר. בהמשך, יצא לקורס מ"כים וקצינים והוצב כקצין סטינגר בגדוד 66. בתום שנה בגדוד, הועבר לאגרופן ויועד לתפקיד ק' סיור.

בתקופת שירותו ביחידה למד את תפקידו תוך התנסות תחילה כמ"סול ולאחר מכן בלימוד תפקיד ק' סיור. לצערנו, לא הספיק לסיים את הסמכתו ביחידה.

בתאריך 8/9/2001 טבע בחוף הים בהרצליה בעת בילוי עם חברים. במשך ארבעה ימי אישפוז בבית החולים איכילוב נלחם על חייו אך ללא הצלחה.

ביום רביעי 12/9/2001 נקבע מותו.חוסאם ניקבר בחורפיש בטקס צבאי מלא.

חוסאם אהב מאוד לטייל בארץ ולבלות עם חברים. אמו מספרת כי כמעט בכל שבת שבה הגיע הביתה היה מלווה בחבר או חברים, חוסאם אהב מאוד את אחיו ואחיותיו ותמיד יצר סביבו אווירת ביטחון ותחושה שאפשר לסמוך עליו. יהי זכרו ברוך .

חוסאם

תגובות

מומלצים