ח"כ עיסאוי פועל לקרב בין ההתאחדות לכדורגל הישראלית והפלסטינית

ח"כ עיסאוי פריג' מרצ נפגש עם יו"ר הההתאחדות הפלסטינית לכדורגל ג'בריל רג'וב במטרה לקדם תהליך ביטול תלונת הפלסטינים לפיפא ולהקמת שדולה למען הספורט בין שתי ההתאחדויות, בקרוב תתקיים פגישה בין עיני ורג'וב ביוזמת עיסאוי.

24.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
ח"כ עיסאוי פועל לקרב בין ההתאחדות לכדורגל הישראלית והפלסטינית

מפגש יחודי בין חה"כ עיסאוי פריג' מתנועת מרצ, ליו"ר ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל ג'בריל רג'וב, מטרת הפגישה להקים שדולה למען שילוב ידיים וע"מ לאפשר לשחקני הכדורגל הפלסטינים והישראלים לשחק פה ושם.

בנוסף לאפשר מעברים חלקים לשחקני כדורגל פלסטינים ושיתוף פעולה הדוק.

הפגישה התקיימה ברמאללה. חה"כ עיסאוי פועל לשכנע את ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל, לבטל את פנייתה לפיפא, להקפיא את חברות ישראל בארגון. בטענות שהעלו הפלסטינים שישראל מציבה מכשולים ומונעת מהשחקנים חופש מעבר, בנוסף לתשלומי מסים גבוהים עבור הציודים שפיפא מעבירה לפלסטינים.

חה"כ עיסאוי בשיחה עם מערכת פורטל הכרמל, אמר: "אנחנו נחכה להחלטת פיפא לפניה שלנו, אני יוזם פגישה משולשת בין יו"ר התאחדות הכדורגל הישראלית עופר עיני ליו"ר הפלסטיני ג'בריל רג'וב. הפגישה ברמאללה היתה חיובית, היא באה לקרב ולפתוח אופקים נוספים לשחקני כדורגל, אנחנו רוצים נטו כדורגל וזה המקום היחיד שנשאר בו מקום להידברות".

חה"כ פריג': "זו יוזמה אישית שלי, לאור פניות של שני הצדדים הישראלי והפלסטיני שעוסקים בכדורגל, למצוא את הדרכים לשיתוף פעולה פורה".

יש לציין כי היום מספר לא מבוטל של שחקנים ערבים ישראלים, מכל העדות, משחקים בליגה הפלסטינית ומשתכרים לא רע, ובמקרים רבים הם מעדיפים לשחק בליגה הפלסטינית ולא הישראלית.

הפגישה בין רגוב ופריג

תגובות

מומלצים