רעיונות למתנות מקוריות לרך הנולד

מזל טוב! לחברתכם/ן הטובה או לבת משפחה שלכם/ן נולד בייבי קטן וחמוד. ההתרגשות גדולה, ואתם כבר משתוקקים לראות את האם והתינוק, אך אינכם רוצים לבוא בידיים ריקות. אם כן, מה מומלץ להביא ליולדת?

25.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רעיונות למתנות מקוריות לרך הנולד

מתנה שלא תהיה בנאלית או סתמית אלא משמעותית, משמחת ואולי אפילו שימושית לימים ולחודשים הראשונים של התינוק? בשנים האחרונות התחום של מתנות לאם ולתינוק פורח, ויש אינספור אפשרויות למתנות מקסימות ומקוריות מכל הסוגים והמינים, בין אם מדובר על מתנות ליולדת, מתנות לתינוק או מתנה המיועדת לשניהם. במאמר זה תוכלו למצוא פירוט של כמה מהן.

מארזים מהודרים לאם ולתינוק

אפשרות פופולרית אחת היא רכישת מארז מהודר לאם ו/או לתינוק. מארז מתנה לתינוק יכול לכלול חליפת תינוק, גרביים, חיתולי טטרה מעוצבים, בובה מקסימה ורכה, קופסת איחסון לשידת החתלה, ריפודית לעגלה, מחזיק תמונה ועוד. יש אפילו מארזים מיוחדים לתאומים, הכוללים בגדי גוף תואמים, סינרים תואמים, תיק פעילות עם משטח פעילות ועוד.

יש מארזים שמטרתם לפנק את היולדת, ומכילים סבונים ריחניים, קרמים עשירים, חלוקים רכים ונעלי בית לימים הראשונים של ההתאוששות מהלידה. יש גם מארזים משולבים, שמכילים גם פריטים לתינוק/ת (קופסת איחסון לשידת החתלה, ריפודית לעגלה ועוד) לצד פינוקים ליולדת (פרלינים, מוצרי קוסמטיקה וכו').
מצעים, תיקים, צעצועים ועוד

תינוקמלבד מארזים, יש עוד דברים שימושיים שהאם והתינוק/ת ישמחו לקבל. למשל, ניתן להעניק סט של מצעים ללול, הכוללים זוג או שלישיית שמיכות עיטוף בדוגמאות צבעוניות ומתוקות. לחלופין, אפשר ללכת על האופציה של צעצוע כלשהו מהמבחר הרחב שקיים: מובייל מסתובב ומנגן, "אוניברסיטה לתינוק", משטח פעילות, או אוסף בובות רכות של חיות.

עוד אפשרות שימושית להפליא היא תיק עגלה גדול, כזה שניתן לקחת להסתובבויות עם התינוק בחוץ ולאחסן בו חיתולים, מגבונים לחים, צעצועים, בקבוק, שמיכה ומוצצים. אם יודעים כבר את שם התינוק/ת, ניתן להעניק מתנה אישית עם השם, למשל בובת דובי עם שם הילד/ה, בגד גוף עליו מודפס השם, שמיכה עליה מודפס השם, גרביים, מגבת פנים, חיתול טטרה, תופסן למוצץ עליהם מודפס השם, ועוד. אפשר אפילו להכין מארז יפהפה המורכב כולו מפריטים שעליהם שם התינוק/ת.

חבילת צילום ניו בורן

עוד מתנה שצוברת תאוצה היום היא הענקת חבילת צילום ניו בורן לאם ולתינוק. חבילה זו כוללת צילומים של האם והתינוק בסטודיו מקצועי, הכולל שלל רקעים ואביזרים הניתנים להתאמה אישית. לא פעם, מעבר לצילומים החבילה גם כוללת את הדפסת הצילומים, מיסגורם, הפיכתם לאלבום פיזי או וירטואלי והענקת דיסק עם אלבום תמונות דיגיטליות.

רבים מן הצלמים המתמחים בצילום תינוקות מציעים לאמהות להצטלם עם התינוקות בביתן, על מנת שלא יטרטרו את עצמן ואת התינוק/ת. זוהי מתנה נהדרת, שכן היא מאפשרת את הנצחת הימים הראשונים של התינוק/ת ומעניקה זיכרונות מתוקים לנצח.

באדיבות צוות בוטן www.boten.co.il

תגובות

מומלצים