רן כריס התורם המרכזי להקמת תחנת כיבוי בעוספיה מבקר

ביקור ראשון של התורם רן כריס תושב ארה"ב בתחנת מכבי אש בעוספיה יחד עם בני דודים ומשפחה גדולה, המארחים צמרת סגל הפיקוד ונציב השירות שחר אילון, בלט בין האורחים עאמר חסיסי!, לסרטון

25.04.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
רן כריס התורם המרכזי להקמת תחנת כיבוי בעוספיה מבקר

משמעות הביקור של התורם המרכזי בגיוס כספים להקמת תחנת כיבוי אש בכפרי הכרמל למען מתן מענה ראשוני בזמן הקצר ביותר לכל דבר ודבר שיצטרך מעורבות לוחמי האש, כאשר היום השאיפה היא לגייס עוד כספים למען קניית רכב שיכול לנוע ברחובות הכפרים הצרים.

אירוע הכרת תודה לתורם רן כריס, בהשתתפות נציב הכבאות רב טפסר שחר איילון, ומפקד התחנה בעוספיה אהוד בן עזרא.

באירוע לקחו חלק משפחתו הגדולה של רן כריס שהגיעו מהצפון, רן ואשתו נראו שמחים עד כדי כך שהיו מוכנים להצגה שהכינו להם מערך הבקרה ורכב הפיקוד במתחם התחנה.

באירוע נכח חבר המועצה עאמר חסיסי מדאלית אל כרמל שבשבילו זה כבוד גדול להיות נוכח ולקבל את פניו של האיש שבזכותו יש לנו תחנת כיבוי מתקדמת כזו.

התורם רן כריס אמר לנו: "אני שמח להיות כאן ולחגוג את חג העצמאות, באנו לפה אני ואשתי הישר מאירופה שם השתתפנו במצעד החיים, אני התעניינתי בשריפה ובכיתי יחד עם כל האזרחים בישראל על האבדן, והבנתי שזה נבע מכך שלא היתה תחנת כיבוי, אני התקשרתי עם הנציב של שירותי הכבאות והחלטנו שיש צורך בתחנה הזו, הבנתי שחסר חצי מהסכום הדרוש להקמת התחנה וזה מה שעשיתי".

"אני הסברתי את הגבורה של הכבאים ושל המלאך אלעד ריבן ז"ל לאנשים, ואז התרומות החלו לזרום, יהודים בארה"ב ובמיוחד במיאמי תרמו בברכה".

אורי צ'בוטרו דובר מחוז חוף בכיבוי אש, אמר לנו: "רון כריס שהוא ראש הקרן היהודית במיאמי שאירגן את כל התרומות, וכמובן הוא בעצמו תרם מכספו האישי, הסכום שנאסף בסך חצי מיליון דולר כדי להקים את התחנה בעוספיה, אנחנו מודים לכריס על הפיכת החלום למציאות".

"כל סיוע הוא מבורך, בתחנת כיבוי אש בעוספיה אנחנו מכוונים לזה, שיהיה פה רכב אורבאני, שמתאים לעבודות בסמטאות צרות של כפר, זה המקום שבו ארגון כמו JNF ההסתדרות הציונית, נרתם לעזרתנו".

שוקי בר דב, אחראי על המשאבים של הכבאות: "אנחנו עובדים בדרך כלל מול ה JNF שהם מרכזים לנו את כל נושא התורמים, בנושא בניית תחנות ורכבים תקנים ומסודרים, התורמים מסייעים הרבה בקידום האמצעים ללוחמי האש שיהיה ארגון יעיל מאוד.

"מאז אסון הכרמל קלטנו כ 540 לוחמי אש חדשים בכל הארץ, 120 רכבים חדשים, המון קורסים והכשרות מקצועיים".

עאמר חוסיסי: "הגעתי באופן פרטי לאירוע, כנציג קק"ל שכל הנושא של ההסתדרות הציונית וכל הכספים שמגייסים מוכר לי, כריס אדם שתומך ואוהב ותמיד מגייס כספים לטובת מטרות ופרויקטים, כל התרומות שמקבלים כל השנה הם בזכות אנשים כאלה, אנחנו מצדיעים לכריס ולכל מי שיכול לסייע לנו".

"כדרוזים אני חושב, אם נתארגן נכון אנחנו יכולים לפעול לגייס כספים למטרות טובות, אני חושב שצריך להקים ארגון דומה לגיוס כספים".

 

לדברים בסרטון

 

{YouTubeVideo id=PVAoMVD5Wd8}

 

התורם

תגובות

מומלצים