עו"ד כמיל טרודי:"מועצת דליה מנסה לסחוט את הציבור"

הוצאות מיותרות שגורמת מועצת דאלית אל כרמל בתיק האיחוד שלא נגמר, המועצה מנסה להתחכם ובינתיים הציבור משלם מכיסו על הטעויות של המועצה, דיווחנו בדצמבר ושוב חוזרים לתיק ולהחלטה החדשה, דברי עו"ד כמיל.

01.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
עו"ד כמיל טרודי:"מועצת דליה מנסה לסחוט את הציבור"

עורך דין כמיל טרודי אומר לנו:" בתיק האיחוד העניין עוד לא מסודר, מועצת דליה מנסה להתחמק מהחובות בכל מיני דרכים, למשל מנסים לפנות לבית הדין על בסיס חוק פירוק האיחוד ולבטל פסקי דין קיימים, בית המשפט קבע חד משמעית שחובות שיש עליהם פסק דין חלוט לא נפתחים לדיון מחדש".

"המועצה בדליה ניסתה להתחמק מתשלום חוב, ופנתה לבית המשפט שדחה את בקשתה וחייב אותה בתשלומים נוספים, זה בזבוז כספי ציבור".

"מועצת דליה מבינים שהם יכולים להסתתר מאחורי הרצון שלהם לפזר את תיק האיחוד, או לנסות לחסוך לעצמם כסף, לקחת תיק מסוים לשלם חצי ממנו ולנצל את הציבור בזה שהם רוצים לשלם חצי".

 לדברים של עו"ד כמיל טרודי

 

{YouTubeVideo id=2-et-JnAuns}

 

פרסום מתאריך 2-12-2014 תיק החובות של מועצת דאלית אל כרמל

עו"ד כמיל טרודי בשם חלק מתושבי עוספיה עיקל חשבונות מועצת דליה בגין חוב, ראש המועצה רפיק חלבי "כל המטרה לחסל את כל החובת אין כוונה לא לשלם לספקים".

תיק האיחוד והחובות הכבדים שנוצר אחרי עיריית הכרמל בין עוספיה לדליה, מביא את המועצות המקומיות להצטברות של חובות כבדים שבחלקם פוגעים בספקים והדבר היותר חשוב שכל חוב שנכנס לתיק האיחוד הפך לתשלום פנסיה קבוע, כל חודש מקבל תשלום שלא נגמר לכל החיים.

עו"ד כמיל טרודי שמייצג מספר זוכים בגין השכרת מבנה או מתן שירותים לעיריית הכרמל כתושב הכרמל מנסה בכל דרך להגיע להסדר עם מועצת דליה שלוקחת חלק לפי ההסכם מהחוב של עוספיה.

רפיקעוד בתאריך 9-6-2014 נחתם הסכם בין עורך דין כמיל להנהלת מועצת דלית אל כרמל, על הסדרת חוב ששייך לשני תיקים וההסכם מדבר על תשלום של 66 אלף ₪ בלבד, מאחר והמועצה לא עמדה בהסכם עליו חתמה, עו"ד כמיל מיד הפעיל את ההסכם והוציא עיקול על חשבונות וכרטיסי אשראי של חשבונות המועצה המקומית דליה, שזה אומר כל כסף שישולם למחלקת הארנונה, או לקופה אחרת, יהיה מעוקל.

הבעיה היותר קשה, זה שבגין סכום קטן כזה, המועצה מוצאת את עצמה מעוקלת בסכומים יותר גדולים מהחוב המקורי.

ראש מועצת דלית אל כרמל רפיק חלבי מדבר על תיק האיחוד שמגיע לסכומים שאין להם סוף ושעל המועצה לשלם בכל חודש מעל 370 אלף ₪ המועצה משלמת 220 אלף ₪.

עוד כמילרפיק:"תיק האיחוד הוא תיק קשה ביותר שהחוב עומד על 42 מליון ₪, שאף אחד לא יחשוב שאנחנו מנסים להתחמק מתשלום, זה חוב שמקשה על תפקוד המועצה שבמקום לתת שירותים חלק מהכסף הזה הולך לתשלום ריביות והתיק ממשיך לטפוח".

רפיק:"המטרה להגיע לסגור את כל התיקים הגדולים והקטנים וניתן לסגור את זה לשם כך אנו פועלים נמרצות".

"יש תיקים שנכנסו לתיק האיחוד שעלות החוב אלף ₪, זה בלתי יאומן, אני מאמין שתוכנית ההבראה המשודרגת תופקד במשרד הפנים בירושלים ואם היא תעבור ותאושר, המצב בדליה ישתנה לטובה רק".

יש לציין שכל יום נפתחים תיקים חדשים שלא נכללים בתיק האיחוד, דבר שמקשה עוד יותר על המועצה להתנהל.

 

לדברים שאמר לנו ראש מועצת דליה רפיק חלבי

{YouTubeVideo id=evqbUrIeiT0}

תגובות

13. תושב לפני 9 שנים
תגובה ל מ"ס 9
12. דילאוויה לפני 9 שנים
למס׳ 9 היקר ולכל מי שחושב כמוהו
11. איש מיוחד לפני 9 שנים
למספר 9 מהההה
10. מואטנה לפני 9 שנים
למס' 9
9. מואטן לפני 9 שנים
תעמולה פרסומית
8. Salh לפני 9 שנים
רפיק לא אמין
7. תודה דליה לפני 9 שנים
מר כמיל המכובד שלום
6. בעל חוב לפני 9 שנים
רפיק שקרן
5. מוניר לפני 9 שנים
יש אלוהים בשמיים
4. חלבי לפני 9 שנים
תודה שאתם מיידעים אותנו בנעשה
3. דלייתי לפני 9 שנים
זה תמיד אנחנו התושבים שמשלמים את המחיר
2. צעירה לפני 9 שנים
כל הכבוד כמיל
1. דלאוי לפני 9 שנים
מועצה שקרנית ומדברת שטיות

מומלצים