תושבי דליה מממנים את משרד הרישוי

כאשר שומעים את תגובת משרד התחבורה מבינים עד כמה מועצת דליה ממשיכה להתנהל בצורה בזבזנית ולא אחראית ובזה שמשלם המיסים משלם למשרד הרישוי כספים רבים וכשעובד המשרד בחופש המשרד סגור, זה רק בדליה.

03.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
תושבי דליה מממנים את משרד הרישוי

שלוחות שמפעיל משרד הרישוי בערים ובכפרים לרוב מתוחזקות ע"י הרשויות המקומיות בישובים, בזה שעובד מאייש את העמדה, בנוסף למשרד, רשת אינטרנט, טלפונים ושכר עובדים.

בדאלית אל כרמל מופעלת שלוחה בה יש עובד אחד שיושב על חצי משרה, עובד שהוכשר להכנס למערכת הרישוי, למתן שירותים למבקשים בשעות שנקבעו שהשלוחה עובדת.

כשעובד יוצא לחופשה אין ממלא מקום לעובד והמשרד סגור בזמנים מסוימים למשך תקופה ארוכה, ובינתיים משלם המיסים ממשיך לשלם את שכר המקום של משרד הרישוי.

חשוב לציין שהמשרד שכולו ממומן על חשבון הציבור מעניק שירותים לכל אזרח במדינה שמבקש לקבל שירות ולא משנה אם הוא בא מיקנעם או מעוספיה או מכל עיר אחרת וזה בא מכיסו של התושב בדליה.

אם המועצה היתה ערה למצבה הכספי והכללי היתה צריכה להכשיר עוד עובד לשעות האלה שבהן העובד השני בחופשה, למען מתן שירות לציבור שבאמת זקוק לשירות בשעות הצורך.

פניות רבות של תושבים שביקשו לברר מדוע שלוחת משרד הרישוי סגורה בעת שהעובדת בחופשה, מתגלה תמונה עגומה ביותר שמועצת דאלית אל כרמל לא מבינה שהיא מתעסקת עם כספי ציבור ולא כספה האישי וזה מחייב את נבחרי הציבור מכל הסיעות לפעול מיד לעצור את הבזבוזים האלה.

משרד הרישוי בדליה

הפנינו שאילתה לשר התחבורה ומשרד התחבורה בנדון : "מערכת פורטל הכרמל מבקשת לקבל תשובה לגבי משרד ועובדת משרד הרישוי בדאלית אל כרמל, הודעתם על חופשה ארוכה שבזמן הזה המשרד יהיה סגור, האם כאשר עובד יוצא לחופשה בעיר יהודית המשרד נסגר עד לחזרתו לעבודה ?, זה מה שקורה בדאלית אל כרמל, המשרד סגור עקב יציאת עובדת המשרד לחופשה.

המשרד הנ"ל שהמימון שלו בא ממשלם המיסים של דלית אל כרמל, מעניק שירותים לכל המרחב, כמו יוקנעם חיפה טירת הכרמל זכרון יעקב ופרדיס ועוד, מה המניע לדבר הזה? ולמה משרד הרישוי לא מסדיר את העניין הזה?

מבקשים עוד למסור לנו בקשר להעסקת העובדת, האם היא משרה מלאה או משרה חלקית ?כמה כסף משקיע משרד התחבורה בשלוחה הנ"ל בעיר הכרמל ?".

 

תגובת אבנר עובדיה דובר משרד התחבורה.

"משרד התחבורה והבטיחות בדרכים מפעיל מספר משרדי רישוי, מחוזים ואזורים בפריסה ארצית.

במטרה להרחיב את פריסת משרדי הרישוי הקיימים, אפשרה רשות הרישוי לפתוח משרדי רישוי נוספים, בכל רחבי הארץ על פי הסדר עם העיריות.

ההסדר קובע כי במשרדים שאינם כלולים בפריסה הארצית אמורות העיריות לאייש את כוח האדם במשרדים בצורה חלקית או מלאה. מכאן, שעיריית דלית אל כרמל אמורה לדאוג לאיוש המשרה בעובדת מחליפה.

כך נהוג בדימונה, בית שמש, אשדוד, קרית שמונה, צפת, בית שאן, יקנעם וערים נוספות בארץ וכך גם בדלית אל כרמל, שעד להקמת הסניף קיבלה את כל השירותים בסניף המחוזי של קרית אליעזר הנמצא במרחק מספר דקות נסיעה.

עם זאת, יש לזכור כי ניתן כיום לקבל את מרבית שירותי הרישוי בעמדות השירות האוטומטיות ("רשיומט"), הממוקמות בעשרות סניפי סופר פארם בכל רחבי הארץ.

כמו כן, ניתן לקבל את מירב שירותי הרישוי על ידי מוקד טלפוני (5678*) הפועל במשך כל שעות היום, או באמצעות מענה אוטומטי הפועל 24 שעות ביממה, ללא צורך להגיע למשרדי הרישוי.

יש לציין שהמשרד נותן שירות מאה אחוז למגרשי הרכ בכרמל וחוסך להם הוצאות רבות בתקווה שהם משלמים מיסים לרשות המקומית".

תגובות

10. מהמועצה לפני 9 שנים
יש הרבה אנשים שלא יודעים לקראו ולכתוב
9. סאמי לפני 9 שנים
שירות 10
8. אמיר לפני 9 שנים
זה רק קורה אצלנו
7. אדם לפני 9 שנים
בזבוז כספים זה מה שהם יודעים
6. בחורה לפני 9 שנים
יש לי מסר לרפיק ולחברי המועצה
5. תושב לפני 9 שנים
זה באמת רק אצלנו
4. יודע הכל לפני 9 שנים
שכולם יבינו למה יש משרד בדליה
3. דלאוי לפני 9 שנים
חמור מאוד
2. תושב דליה לפני 9 שנים
עוד לקוי של רפיק והגזבר שלו
1. אזרח שלא מקבל שירות לפני 9 שנים
תעשו בדק בית

מומלצים