מנהל מנסור: "שהמדינה תכבד הסכמים"

חודשים של מתח ולחץ בין בעלי הקרקעות במפער הקישון לחוצה ישראל ומי לא מעורב בעניין להבאה למצב אחר, מנהל מנסור בין הפטיש לסדן מנסה להשיג רגיעה ומבקש למנות שופט בדימוס מבית המשפט העליון לנהל את המשא ומתן, סרטון

04.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
מנהל מנסור: "שהמדינה תכבד הסכמים"

בעל העסקים ואחד מבעלי הקרקעות הגדולים במפער הקישון מתייחס לסוגיה ששוב חוזרת לראש הכותרות ובין הדברים מתייחס לדברי מנכ"ל חוצה ישראן ראובן לבאון.

מנהל מנסור מדבר על החלטת ממשלה והמחלוקת שעוד לא נסגרה ומתחילה להראות כאמצעי לחץ נגדם, מה שמחייב אותם לפעול אחרת כדי שהזכות שלהם לא תפגע עוד בעמק.

מדובר בשלוש ארבע פרויקטים גדולים שעוברים ברצועה הצרה של קרקעות בעלי האדמות מעוספיה וביניהם משפחת מנסור.

מנהל:"חשוב לנו מאוד להפגש עם יו"ר העמותה להגנה על אדמות הדרוזים והמפגש בא לאור הנתונים שמסר מנכ"ל חוצה ישראל ראובן לבאון שמסר נתונים ללא שום מסמך גלוי, אני מכיר לפחות כמה מהגדולים שעוד לא סיימו את העניין עם חוצה ישראל".

מנהל:"אף אחד מאיתנו לא מעוניין להגיע לעימותים, יש כאן בעיה שצריך לפתור אותה, כאן נעשו הרבה פרויקטים על האדמות שלנו ולמרות הכל לא התנגדנו, באים כל מיני משרדים שחתמו על ההסכם כולל המנכ"ל של חוצה ישראל וחוזרים בהם מההסכם, באים בכל מיני דרכים לאיים עלינו".

מנהל:"אנחנו הצענו למנות שופט בדימוס מבית המשפט העליון שינהל את המשא והמתן לזמן קצוב, ולא מה שאמר לבאון בריאיון שיש להם הרבה זמן, אנחנו כאן נמצאים אנחנו רוצים פתרון במהירות המידית, מנכ"ל חוצה ישראל לבאון לא יכול לשבת בלשכתו ולהמשיך ולנטוש כאן את השטח שחלילה יבער".

מנהל מנסור

במקרה של משפחת מנסור, שכל החיים הם מגדלים וזורעים אדמות, משפחה חקלאית שבניה נולדו בבית חקלאי של המנוח שיך אמין מנסור ז"ל, מדובר במפעל חיים.

מנהל מתייחס לכל הפרשה שמבעבעת מתחת לאדמה במיוחד שמשפחת מנסור בעמק מאבדת 350 דונם במכה אחת בפרויקטים הלאומיים במפער הקישון.

מנהל:"אנחנו מבקשים שיהיה לנו ממה לחיות בהמשך, אנחנו לא מבקשים דבר בלתי אפשרי שלא ניתן, זה המינימום שניתן להרגיש טוב אחרי מה שאנחנו מאבדים".

מנהל מחדד את הנושא שהם האחרונים בעמק שרוצים עימותים עם המשטרה או כל גוף אחר, אבל הם לא ישבו בחיבוק ידיים בהתנהלות שהם מגדירים אותה כוחנית וגזענית.

לכל הדברים בסרטון

 

 {YouTubeVideo id=PdgTvDUN30A}

תגובות

17. נאדר לפני 9 שנים
מכיר.
16. מבין עניין לפני 9 שנים
להתגבש
15. יהודי לפני 9 שנים
מצדיק אותך
14. אזרח לפני 9 שנים
מנהל לבי אתכם
13. בעל קרקע לפני 9 שנים
אל תצפו ממנהיגים עובדי ממסד
12. הצעה-חוצה ישראל לפני 9 שנים
הצעה לפתרון
11. עספאני לפני 9 שנים
משפחה מכובדת
10. סמי לפני 9 שנים
צריכים להתלכד ורק אז יתייחסו אלינו בצורה הגונה
9. דלאוי לפני 9 שנים
חבל שהמאבק התפצל
8. מוניה לפני 9 שנים
על חצי דונם הייתי בוכה ונלחמת
7. דיל אוי לפני 9 שנים
עד מתיי?
6. שניר איזנבנבד לפני 9 שנים
מדינה שמבינה רק בכח
5. איימן לפני 9 שנים
מנהל צודק
4. מבין לפני 9 שנים
צריך להקים לובי שיפעל בכנסת
3. מהצפון לפני 9 שנים
מאבק צודק
2. הלון לפני 9 שנים
צדק חברתי דיייייייי דיייי נשבר
1. חלבי לפני 9 שנים
למה כך ,מי מועניין להגיע לעימות

מומלצים