דואגים לשמירת זכויות החולה ואבטחת המידע

עד היום בשימוש בעגלות הישנות היה חשש כי בטעות יחשפו פרטים או חומר רפואי בצורה לא מאובטחת, בביה"ח כרמל עוברים לתיקי אשפוז קומפקטיים, מנהל הסיעוד במחלקה פנימית ב זיאד אבו סלאח "המעבר לתיקים החדשים מאפשר עבודה טובה יותר ובסטנדרטים גבוהים יותר של אבטחת מידע".

05.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
דואגים לשמירת זכויות החולה ואבטחת המידע

בשעה טובה, החלו בביה"ח כרמל בתהליך מעבר לתיקי אשפוז קומפקטיים בכל מחלקות בי"ח. כשהמטרה היא לייעל ולהקל את עבודת המחלקה, להגביר את תחום שמירת זכויות החולה ואבטחת המידע . המחלקה הראשונה שהתחדשה בתיקים החדשים היא המחלקה פנימית ב'.

מנהל הסיעוד במחלקה פנימית ב בבית חולים כרמל זיאד אבו סלאח אומר כי המעבר לתיקים החדשים מאפשר עבודה טובה יותר ובסטנדרטים גבוהים יותר של אבטחת מידע.

" עד היום בשימוש בעגלות הישנות היה חשש  כי בטעות יחשפו פרטים או חומר רפואי בצורה לא מאובטחת,  כיום התיקים החדשים נמצאים בתוך ארון נעול ומאובטח מאפשרים לנו יעילות ונוחות עם סטנדרט איכותי וגבוה יותר של אבטחת מידע לטובת המטופלים שלנו " אומר האח זיאד.

שושי לבבי מנהל או"ש ומחשוב בכרמל מעדכנת כי במסגרת המעבר, יחליפו את תיקי האשפוז הגדולים והשחורים, קלסרים צבעוניים דקים וקומפקטיים הכוללים ניילוניות ייעודיות למדבקות ולדיסקי הבדיקות השונות. הקלסרים והתאמתם נבחרו בעבודה משותפת יחד עם לוגיסטיקה והנהלת הסיעוד.

אורטל גון מנהלת הפרויקט באו"ש ומחשוב אומרת, כי הקלסרים הקומפקטיים יאוחסנו במקומות אחסון ייעודיים שנבנו ע"י צוות אחזקה בתוך תחנת האחות, כפי שנדרש ע"פ נהלי הגנת מידע.

הליך זה בא כמענה על דרישות הגנת מידע של תקן ISO, אך גם כפועל יוצא לתלות ההולכת ויורדת בתיקים הפיסיים עם המעבר לתיק ממוחשב מלא. בנוסף, יבוטל מעכשיו השימוש בעגלות התיקים שהוצבו במסדרונות המחלקות והדבר יתרום לשינוע קל יותר של התיקים הקיימים ולפינוי ורווחת המסדרונות.

המחלקה הפנימית ב' היא החלוצה בהחלפת התיקים ויתר מחלקות ביה"ח יקבלו את התיקים החדשים במהלך התקופה הקרובה.

"חשוב להודות כל אלה שעזרו בהצלחת הפרויקט והטמעת המהלך, אומרת שושי לבבי. תודה רבה לכל הנהלת הסיעוד, מנהלי סיעוד מחלקתיים, ליוסף שמא וצוות אחזקה, לעוז יאיר מרים קוטיק וצוות לוגיסטיקה, ולאורטל גון שריכזה, התמידה ודחפה עד שהגענו ליום הזה. תודה לכולם ובהצלחה.

אבו סאלח

בתמונה, אורטל האח זיאד ויוסף שמא מצוות האחזקה עם התיקים החדשים, צילום אלי דדון

תגובות

מומלצים