כפרי הכרמל התברכו בצעירי מד"א

יותר בני נוער משתלבים במהלך ההתנדבות למען החברה ובולטים ביניהם תלמידי מד"א שאחרי יום לימודים מגיעים למשמרת עם הרבה כוחות והעיקר לעזור לחברה המקומית, מה יש לאחראים ולותיקים להגיד על זה, סרטון

05.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
כפרי הכרמל התברכו בצעירי מד"א

זה לא במקרה שיותר תלמידים רוצים ומשתלבים בלימודי העזרה הראשונה וההתנדבות בכפרים ומחוץ להם עם הצוותים המקצועיים באמבולנס והאירועים השונים.

יוני מריח אחד המתנדבים הוותיקים ומנהל סניף איחוד הצלה בכפרי דליה עוספיה, עוד מוצא את היום הזה שבו הוא לא עובד ועולה על אמבולנס כתרומה למען החברה המקומית, יוני רואה בילדים האלה עתיד מזהיר ומסגרת למען הצעירים האלה וכל הבקשה שלו זה שההורים יגיעו לתחנה בעוספיה ויראו מה ילדיהם עושים ובעיקר לעודד אחרים להתנדב.

סאלח בדרייה חובש ונהג אמבולנס בתחנת הכרמל, אחד ממעבירי הקורס של העזרה הראשונה, מתגאה בצוות המדריכים ובבני הנוער, בדבריו הוא אומר:"אני לא מפסיק להתלהב מהמתנדבים שלנו, הם גאווה לכולנו".

הנער המתנדב עדן דן שעזר בהדרכות לבני הנוער שבאו מבית הספר התיכון מכיתות י"א, עדן לא רואה שוני בין בני נוער, במיוחד כשכולם בני גילו, עדן רואה בארגון מד"א המעצב והתורם בעיצוב הצעירים לעתיד אחר.

עדן כיוף בת נוער שעברה את הקורס מגשימה חלום חדש שרק מתחיל ואת זה היא אוהבת ורוצה מאוד להצליח.

צעירי מדא

טארק היב עובד מד"א בתחנת דליה עוספיה, מפרגן לילדים האלה, שבאים במרץ לתת ובעיקר להגיע לכל אירוע בזמן המקובל ולהציל חיים. טארק :"המייחד את הכפרים זה להעלות את המודעות בכפרים ולהדריך איך ניתן להעניק עזרה ראשונה עד הגעת הצוות המקצועי או הרפואי".

גדעון שמואל אחד הוותיקים של מד"א כרמל, כבר עלה על כל הרכבים והאמבולנסים, גדעון נמצא בכל מקום והכי חשוב זה לעודד את הבאים לפעול וללמוד איך להציל חיים, גדעון רואה בבני נוער שמגיעים להתנדב במטרה לעזור לאחרים ולקהילה שלהם, גאווה ומודל לחיקוי.

יש לציין שצריך לפרגן מאוד להנהלת תיכון רונסון ולמנהל המחוז שמעון ביטון ולכל מי שעזר לתת מענה ראשוני לעשרות ומאות תלמידים שאוהבים להתנדב.

 

כל הראיונות והתמונות בסרטון

{YouTubeVideo id=B69jrtfSds8}

תגובות

2. עספאנייה לפני 9 שנים
ישר כוח לנוער המתנדב
1. אדם לפני 9 שנים
כל הכבוד לצעירים

מומלצים