שוחים למען מטרת גיוס כספים לרכישת ציוד מציל חיים לבית החולים "רות" שברמב"ם.

שחיינים ישחו במשך 24 שעות כדי לגייס כספים לילדי רמב"ם, מקווים להגיע ליעד משותף של 160,000 ₪, סכום שיאפשר רכישה מידית של חמישה מכשירי דפיברילטור עבור המחלקות השונות

07.05.2015 מאת: פורטל הכרמל והצפון
שוחים למען מטרת גיוס כספים לרכישת ציוד מציל חיים לבית החולים "רות" שברמב"ם.

שוחים למען הילדים:30 בחג שבועות הקרוב, יקיימו עשרות חברי קבוצת השחייה "מאסטר טכניון" משחה בן 24 שעות למרחק של 50 ק"מ בבריכת הטכניון שבחיפה. מטרת האתגר שלקחו על עצמם חברי הקבוצה היא גיוס כספים לרכישת ציוד מציל חיים לבית החולים "רות" לילדים שברמב"ם.

כל בריכה שאחד מהשחיינים ישחה, שווה לתרומה של 250 ₪ לטובת הילדים, ובמשך 24 שעות מקווים השחיינים להגיע ליעד משותף של 160,000 ₪, סכום שיאפשר רכישה מידית של חמישה מכשירי דפיברילטור עבור המחלקות השונות.

לדברי השחיינים, הרצון לעזור לילדי בית החולים, הוא שהוביל ליוזמה המרגשת: "מדובר בהירתמות למען ילדי חיפה והצפון ולמען הקהילה", אמר יוסי גורן, אחד מיוזמי הרעיון שייקח חלק במשחה, "אנו מקווים שנצליח לעמוד באתגר ולגייס את הכספים הדרושים לרכישת הציוד הרפואי".

רוצים לקחת חלק בפרויקט החברתי ולסייע לשחיינים לצלוח את האתגר? חפשו אותנו ב

http://www.give2gether.com/projects/2015/?lang=he&edited=mdl_118351

מהו דיפברילטור?  דפיברילטור הוא מכשיר המחזיר קצב לב לפעולה סדירה על ידי מתן שוק חשמלי ללב, באמצעות שתי אלקטרודות שמצמידים לגוף החולה בסמיכות ללב. השוק החשמלי משתק רגעית את פעולת הלב וכך, כאשר הלב חוזר לפעולה, הוא יכול לפעום בצורה סדירה. הפעולה עצמה נקראת דפיברילציה. השימוש העיקרי במכשיר זה הוא במצב דום לב פתאומי.

חולים אשר נמצאים בסכנה של פרפור חדרים עשויים להזדקק לקוצב משולב עם דפיברילטור (ICD). זהו מכשיר שבנוסף ליכולתו לתפקד כקוצב לב רגיל, יכול לזהות מצבים בהם זקוק החולה לשוק חשמלי כדי לחזור לפעילות לבבית תקינה. במצב של פרפור (כאשר החדרים מתכווצים מעל קצב מסוים), המכשיר יכול לספק שוק חשמלי. יתרונות של מכשירים אלו לעומת דפיברילטורים חיצוניים הוא שהם מאפשרים לחולה חופש תנועה ואינם גורמים בדרך כלל לכוויות.

השחיינים

תגובות

מומלצים